شناسهٔ خبر: 46767923 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک خبر داد:

ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در اراک تکمیل شد

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک گفت: این مرکز درمانی و آموزشی به عنوان آخرین سانتر کرونای کلانشهر اراک تعیین شده بود که متأسفانه با افزایش روند مراجعان تکمیل ظرفیت شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهنام محمودیه افزود: با توجه به تکمیل ظرفیت بیمارستان امیرالمومنین و بخشی از بیمارستان امیرکبیر و همچنین بیمارستان آیت اله خوانساری، خدمت‌رسانی به بیماران کرونایی در بیمارستان ولیعصر اراک آغاز شد که متأسفانه ظرفیت این بیمارستان نیز تکمیل شد.

وی ادامه داد: در این راستا بخش اورژانس زنان و نورولوژی با مسیر جداگانه از سایر بیماران با 60 تخت و همچنین  ICU با 11 تخت در این بیمارستان به بیماران کرونایی اختصاص داده شد.

رئیس بیمارستان ولیعصر اراک اظهار داشت: بیمارستان ولیعصر، بخش اورژانسی برای بیماران کرونایی ندارد و بیماران پس از تعیین تکلیف و انجام سی تی اسکن و آزمایشات اولیه در اورژانس بیمارستان امیرالمومنین منتقل می شوند.

محمودیه تصریح کرد: این بیمارستان همچنان سانتر اصلی تروما بوده و در کنار ارائه خدمت به بیماران تروما و کرونایی، پذیرش و خدمت دهی به بیماران نورولوژی و داخلی و دیگر مراجعان را نیز همچنان انجام می دهد.

وی بیان داشت: با توجه به کمبود جدی تخت و خستگی و ناتوانی کادر درمان، انتظار می رود مردم برای حفظ سلامتی خود و اطرافیانشان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این صورت شاهد روزهای بسیار دشوارتر و بحرانی تری خواهیم بود.

نظر شما