شناسهٔ خبر: 46760995 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی در پی عروج سردار «حجازی»

سردار سرتیپ دوم عباسقلی‌زاده در پی عروج جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران پیامی صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «اصغر عباسقلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان شرقی، در پی عروج سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فقید فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

درود خدا بر دلاورمردی كه در طول زندگی خويش مجاهدت استقامت، استواری و پايداری را در پرونده زرينش نگاشته و سرافراز و پر افتخار در راه سربلندی كشور اسلامی و عظمت ملت ايران لحظه‌ای نياسود.

خبر عروج سردار سرافراز سپاه اسلام، سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی»، جانشین فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر فراوان گردید. این سردار عزیز، سال‌ها مجاهدت مخلصانه در پاسداری از میهن اسلامی، انقلاب و جبهه مقاومت و خدمت صادقانه به ملت عزیز ایران را در خود به یادگار گذاشت.

انسان با صلابتی که در صحنه‌های سخت انقلاب شکوهمند اسلامی چون کوهی استوار می‌ایستاد و آن‌چه برایش مهم بود، ادای رسالت پاسداری از نظام اسلامی بود.

اینجانب درگذشت جانسوز سردار حجازی را در ماه رحمت و مغفرت الهی، خدمت مقام عظمای ولایت، حضرت امام خامنه‌ای عزیز، فرماندهان و پیشکسوتان عرصه جهاد و شهادت، فرماندهی محترم کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و امت شهیدپرور و ولایتمدار ایران اسلامی، خاصه استان آذربایجان شرقی تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برای آن عزیز سفر کرده غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی خواهانم.

باشد که با همرزمان شهیدش محشور گردد؛ ان‌شاءالله

انتهای پیام/

نظر شما