شناسهٔ خبر: 46756188 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

در تماس تلفنی با سردار قاآنی؛

هنیه عروج شهادت گونه سردار حجازی را تسلیت گفت/ تقدیر از مواضع اصولی و حمایتهای بی‌دریغ ایران از مقاومت و ملت فلسطین

رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، عروج شهادت گونه سردار محمد حجازی معاون فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری شهاب، اسماعیل هنیه در تماس تلفنی با سردار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عروج شهادت گونه سردار محمد حجازی معاون فرمانده نیروی قدس را تسلیت گفت.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس در این تماس از ویژگی های بالای شخصیتی و نقش این فرمانده بزرگ در حمایت و پشتیبانی مقاومت فلسطین تجلیل کرد.

 

هنیه همچنین از جمهوری اسلامی ایران به سبب حمایت از ملت و مقاومت فلسطین و نیز نقش نیروی قدس در این تلاش ارزشمند تشکر کرد.

 

رئیس دفتر سیاسی حماس بر چنگ زدن این جنبش به راه مقاومت و اصول تا آزادسازی قدس و تمام سرزمین فلسطین تاکید کرد.

 

هنیه همچنین از مواضع ثابت ایران در مخالفت با عادی سازی روابط و پروژه صهیونیستی یا اشغالگری سرزمین فلسطین تقدیر کرد.

 

شب گذشته روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای از شهادت سردار سرافراز، جانباز عالی‌قدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

 

در بخشی از این بیانیه آمده است: سردار حجازی که در کارنامه خود مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری‌بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به‌کار گرفت.

 

برچسب‌ها:

نظر شما