شناسهٔ خبر: 46755925 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

مخابرات منطقه کردستان رتبه اول تحقق دایری ناخالص باند پهن کشور را کسب کرد

مدیر مخابرات منطقه کردستان از کسب رتبه اول کشوری در تحقق دایری ناخالص باند پهن به عنوان یکی از دیگر از موفقیت‌های این منطقه خبر داد.

صاحب‌خبر -

آزاد حکمت امروز گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس از سنندج، با اشاره به اینکه در ارزیابی شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL که توسط معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار شرکت مخابرات ایران صورت گرفت، منطقه کردستان حائز رتبه پرافتخارِ اول کشوری  شد.

وی با اعلام اینکه در این شاخص میزان دایری‌های سه سرویسِ FTTH,VDSL و ADSL در سطح استان نسبت به تحقق برنامه ی تعیین شده مورد بررسی قرار گرفت گفت: با تلاش و همت کارکنان موفق به اخذ بیشترین امتیاز در بین دیگر مناطق مخابراتی شدیم.

حکمت به وجود زیر ساخت‌ها و شرایط لازم در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: خدمات ارائه شده مبتنی بر سرویس‌های فوق به مشتریان ساکن در نقاط شهری و روستایی ارائه می گردد که دستاورد این مهم کسب رتبه اول کشوری برای منطقه است.

وی ضمن تشریح اقدامات مخابرات منطقه در شرایط کرونایی و نیاز روزافزون مشتریان و افزایش تعداد متقاضیان جدید به سرویس های اینترنت مخابراتی  خاطر نشان کرد: با وجود کمبود و محدودیت‌های منابع و تجهیزات توانستیم نیاز حداکثری مشتریان را با کمترین مشکل  پاسخگو باشیم.

وی با تشریح، افزایش کیفیت بسترهای لازم و درگاه‌های غیر حضوری برای انجام امورات روزانه مردم، بهره‌مندی دانش‌آموزان از آموزش‌های آنلاین، رونق کسب و کارهای اقتصادی و غیره که از فعالیت‌های منطقه تلقی می‌شود، اعلام کرد: بازخورد این اقدام به عنوان یکی از استراتژی‌های مخابرات استان، رضایتمندی مشتریان در استان است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اضافه کرد: در حال حاضر تعداد چهار هزار و ٣٠٨ مشترک FTTH، ٨٥٦ مشترک سرویس VDSL و ١٢٥ هزار و ٢١ مشترک ADSL در استان وجود دارد.

حکمت درصد تحقق شاخص‌های دایری ناخالص FTTH را ١٢٩ درصد، VDSL ١٤٦ درصد و ADSL را  ١٨٧ درصد اعلام کرد.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران و کارشناسان مشغول به کار در این حوزه، کسب رتبه اول کشوری در شاخص تحقق دایری ناخالص باند پهن FTTH,VDSL و ADSL را به همکاران مخابرات منطقه تبریک گفت و بر تدوام این همت و همراهی در نیل به اهداف و تحقق  برنامه‌ها در شاخص‌های مختلف تاکید داشت.
انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۲

نظر شما