شناسهٔ خبر: 46754866 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صبحانه آنلاین | لینک خبر

دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که با جعل عنوان پزشک معتمد یکی از نهادهای دولتی و اینکه نفوذ زیادی در دستگاه های مختلف دارد، از چند پزشک در استان های مختلف کشور مبلغ زیادی اخاذی و آنها را مورد اغفال قرار داده بود

صاحب‌خبر -
به گزارش صبحانه،فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از دستگیری فرد کلاهبرداری خبر داد که با جعل عنوان پزشک معتمد یکی از نهادهای دولتی و اینکه نفوذ زیادی در دستگاه های مختلف دارد، از چند پزشک در استان های مختلف کشور مبلغ زیادی اخاذی و آنها را مورد اغفال قرار داده بود

سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه ای که در استان های مختلف کشور از چند پزشک اخاذی کرده و آنها را مورد اغفال قرار داده است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار پلیس قرار گرفت.

‍دستگیری پزشک قلابی در کرمانشاه

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده ماموران کلانتری 16 سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار آغاز و توانستند مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون 12 نفر از پزشک قلابی شکایت کرده اند، افزود: این فرد با جلب اعتماد طعمه های خود ضمن اغفال آنها، حدود 10 میلیارد ریال اخاذی کرده بود.

سردار جاویدان یادآوری کرد: این کلاهبردار حرفه ای در مرحله آخر قصد داشت خودروی مزدای 3 و مبلغ 700 میلیون ریال متعلق به یکی از طعمه هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند.

وی همچنین با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضایی، از افرادی که مورد سوء استفاده این فرد قرار گرفته اند خواست تا برای شکایت به کلانتری 16 سعدی و یا پلیس آگاهی استان واقع در خیابان لشکر مراجعه کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در پایان به شهروندان توصیه کرد در صورت مواجهه با چنین افرادی حتما سوابق وی را بررسی و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری کنند.

نظر شما