شناسهٔ خبر: 46754275 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

راه حل صمت برای حل مشکل کمبود روغن در خراسان‌جنوبی | عرضه روغن در واحدهای صنفی خرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی پیرامون نحوه توزیع روغن و اهمیت نظارت بر این امر گفت: به‌منظور دسترسی راحت‌تر مردم و افزایش مراکز توزیع، علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعدادی از شرکت‌های پخش در استان نیز نسبت به توزیع مویرگی روغن در سطح واحدهای صنفی اقدام خواهند کرد .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، عباس جرجانی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به تأمین اقلام اساسی مردم در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: طی سال گذشته ۱۲ هزار و ۲۱۵ تن کالای اساسی برای استان تأمین، جذب و توزیع شده است.

وی افزود: برنج، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت گوساله منجمد و انواع روغن خوراکی از جمله اقلامی بوده که در سال گذشته توزیع شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی با اشاره به جذب سهمیه اقلام اساسی برای ماه مبارک رمضان عنوان کرد: بیش از دو هزار و ۳۰۰ تن کالای اساسی نیز به‌عنوان سهمیه ضیافت در سال جاری جذب شده که هم‌اکنون حدود یک هزار و ۱۸۰ تن از این اقلام در مرکز استان و شهرستان‌ها در حال توزیع مردمی است.

جرجانی با بیان اینکه هیچ‌گونه مشکلی در تأمین اقلام اساسی در استان وجود ندارد ادامه داد: یک هزار تن شکر و حدود یک هزار و ۱۶۰ تن انواع روغن خوراکی نیز در حال جذب برای استان است تا با توجه به افزایش تقاضا برای این دو قلم کالای اساسی در ماه رمضان، کمبودی در این خصوص وجود نداشته باشد.

وی پیرامون نحوه توزیع روغن و اهمیت نظارت بر این امر تصریح کرد: به‌منظور دسترسی راحت‌تر مردم و افزایش مراکز توزیع، علاوه بر فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای، تعدادی از شرکت‌های پخش در استان نیز نسبت به توزیع مویرگی روغن در سطح واحدهای صنفی اقدام خواهند کرد تا علاوه بر انجام نظارت دقیق‌تر، افزایش مراکز عرضه را نیز داشته باشیم.

انتهای پیام/۳۴۰۳/ج

نظر شما