شناسهٔ خبر: 46753938 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

آیت الله جنتی:

سردار حجازی سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: شهید حجازی سردار رشید اسلام و پاسدار مخلص انقلاب اسلامی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود که عمر پربرکت خود را در راه مجاهدت و خدمتگزاری به اسلام و انقلاب صرف کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی طی پیامی نوشت: خبر درگذشت سردار سید محمد حجازی جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تأسف و تأثر گردید.

وی با بیان اینکه سردار رشید اسلام و پاسدار مخلص انقلاب اسلامی و از یادگاران دوران دفاع مقدس، سربازی شایسته برای فرمانده معظم کل قوا بود که عمر پربرکت خود را در راه مجاهدت و خدمتگزاری به اسلام و انقلاب صرف کرد و عنصری بسیار مؤثر در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود، گفت: ایشان از همرزمان و همراهان و دوستان نزدیک سردار دلها حاج قاسم سلیمانی بود که پس از شهادت حاج قاسم، مسئولیت جانشینی فرماندهی نیروی قدس را عهده‌دار شد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری افزود: اینجانب درگذشت این سردار پر افتخار را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، همسر گرامی و فرزندان آن مرحوم، نیروی قدس و مجموعه بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و اجر جزیل مسألت دارم.

 

بیشتر بخوانید:

  • پیام تسلیت رییس سازمان برنامه و بودجه در پی درگذشت سردار حجازی
  • نام و یاد سردار حجازی در تاریخ ماندگار خواهد ماند

نظر شما