شناسهٔ خبر: 46753439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در گیلان:

نقش پلیس در رعایت هنجارها در جامعه باید هوشمندانه ومهربانانه باشد

رشت- نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش پلیس در برقراری امنیت در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی، گفت: نقش پلیس در رعایت هنجارها در جامعه باید هوشمندانه ومهربانانه باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رسول فلاحتی عصر دوشنبه در دیدار جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به جایگاه به نیروی انتظامی در برقراری امنیت جامعه، اظهار کرد: قدردان تلاش‌های نیروی انتظامی هستیم.

وی با بیان اینکه مردم شاهد تلاش‌های نیروی انتظامی برای برقراری امنیت در جامعه هستند، افزود: مراجعه به پلیس برای حل مشکلات به شهروندان احساس آرامش و امنیت می‌دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در نظام اسلامی دغدغه عالمان دین را دارد، تصریح کرد: این نیرو از دل مردم برخواسته و می‌توان گفت نیروی مردمی است.

آیت الله فلاحتی عرصه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی را عرصه‌های برشمرد که پلیس برای برقراری امنیت در آنها تلاش می‌کند، اضافه کرد: پلیس در رعایت جامعه نسبت به هنجارها باید هوشمندانه، قدرتمندانه و مهربانانه عمل کند.

وی با اشاره به اینکه پلیس باید روانشناسی اجتماعی را بداند و جامعه با وجود چنین پلیسی بالنده خواهد بود، ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل گرما و استفاده مردم از ساحل و تفرجگاه‌ها حضور فیزیکی و میدانی پلیس در طرح‌های دریا اثرگذار است.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه نیروی انتظامی حافظ امنیت جامعه است، اظهار کرد: از هر کاری که پلیس در راستای ارتقای امنیت اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی استان گیلان انجام دهد، حمایت می‌کنیم.

نظر شما