شناسهٔ خبر: 46752925 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سازمان بهزیستی | لینک خبر

مدیرکل بهزیستی استان تهران:

تغییر معناداری در ارتباط مردم با سامانه ۱۲۳ دیده نشده است

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان اینکه ‌همه گیری ویروس کرونا و بیماری کووید۱۹ تاب آوری را در جامعه دچار آسیب جدی کرده است، خاطرنشان کرد: در ارتباط مردم با سازمان بهزیستی از طریق درگاه سامانه خط ۱۲۳ اورژانس اجتماعی، تفاوت معناداری رانشان نمی دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی بهزیستی استان تهران، امین شاهرخی در ادامه اظهار داشت: به طور مثال در اسفند ماه سال گذشته در مقایسه با  فروردین ماه سال  جاری  تغییر جدی  در میزان تماس ها بابت اعلام خودکشی با اورژانس اجتماعی دیده نمی شود.

وی با این توضیح که مرجع مداخلات اجتماعی اورژانسی سازمان  بهزیستی ثبت در این سامانه است، بیان داشت: تمامی مداخلات همکاران بنده در بحران های اجتماعی در پی اطلاع و ثبت از این سامانه انجام می شود و این اطمینان را به مردم می دهم که همکاران کارآزموده و مسلط بنده در این حوزه و در سراسر استان، تمام توان خود را در مدیریت و کاهش آسیب های مختلف اجتماعی به کار خواهند بست تا در افزایش سطح بهداشت روانی جامعه و ایجاد  فضای معنوی جامعه نقشی پررنگ و اثرگذار از بهزیستی و اورژانس اجتماعی به جای بگذارند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در پایان اذعان داشت: به دلیل بدنه قوی کارشناسی تیم های اورژانس اجتماعی استان و شهرستان ها، بسیاری از تماس های مردمی با ارائه خدمات مشاوره ای منتج به خیر شده و از آسیب های بعدی پیشگیری هوشمندانه ای صورت می گیرد.

نظر شما