شناسهٔ خبر: 46751765 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

خبر خوب درباره حقوق فروردین بازنشستگان

پرداخت حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری بر اساس احکام جدید انجام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، فتح الله شعبانی معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: حقوق فروردین ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظیفه بگیران کشوری براساس احکام جدید،محاسبه شده و امشب ۳۰ فروردین ماه به حساب بانک صادرات واریز خواهد شد.

شعبانی اشاره کرد: افزایش های ناشی از «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و همچنین «امتیاز ایثارگری» برای مشمولان، از ابتدای مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احکام جدید محاسبه شده که مبلغ آن پس از تامین اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

وی افزود: پرداخت حقوق فروردین ماه طبق احکامی است که شامل «افزایش ۲۵درصد سالانه (سنواتی)» و همچنین مشمولان «یک گروه بالاتر برای بازنشستگان پیش از سال ۱۳۹۶» و نیز مشمولان «امتیاز ایثارگری در احتساب متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری» بوده و از تاریخ اول فروردین ماه ۱۴۰۰ محاسبه و اعمال شده است.

شعبانی در انتها یادآور شد: صدور احکام بازنشستگان ایثارگر بر اساس اطلاعات دریافتی از بنیاد شهید انجام شده که با توجه به نقص اطلاعات در خصوص رزمندگان، پیش بینی می شود با بارگذاری اطلاعات این دسته از بازنشستگان از سوی دستگاه های اجرایی، امکان اصلاح و صدور احکام جدید برای این عزیزان فراهم شود.

نظر شما