شناسهٔ خبر: 46751708 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

توضیح عضو هیئت رئیسه درباره‌ی تعطیلی دو هفته‌ای مجلس

صاحب‌خبر -

احمد امیرآبادی فراهانی، عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: براساس تصمیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی به‌دلیل شیوع موج چهارم کرونا و رعایت پروتکل‌های ستاد کرونا، مجلس از هفته آینده به‌مدت دو هفته جلسه علنی نخواهد داشت.

این عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت، با اشاره به مصوبه هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره اجرای پروتکل‌های ستاد کرونا گفت: براساس این تصمیم مجلس شورای اسلامی از هفته آینده به‌مدت دو هفته جلسه علنی نخواهد داشت و نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه خود خواهند رفت.

وی ادامه داد: نمایندگان مجلس طبق روال بعد از حضور به‌مدت ۳ هفته در مجلس و برگزاری جلسات علنی، برای یک هفته و به‌منظور سرکشی به حوزه‌های انتخابیه خود می‌روند که بعد از پایان تعطیلات عید نوروز قرار بود مجلس چهار هفته جلسه علنی داشته باشد و بعد از آن نمایندگان به‌مدت یک هفته و همزمان با شب‌های احیاء به حوزه‌های انتخابیه خود بروند اما اکنون با وجود شیوع موج چهارم کرونا و وضعیت قرمز تهران و بسیاری از شهرهای کشور این تصمیم تغییر پیدا کرد.

امیرآبادی‌فراهانی تأکید کرد: به‌موجب مصوبه هیئت رئیسه مجلس و تأکید به وکلای ملت، از آنها خواسته شده است در مدت حضور دوهفته‌ای خود در حوزه‌های انتخابیه از برگزاری ملاقات‌های مردمی برای حفظ جان ملت عزیز خودداری کنند و برای پیگیری و حل مشکلات موکلانشان، جلسات خود را با حداقل حضور افراد و بیشتر به‌صورت تلفنی و از طریق فضای مجازی برگزار کنند.

عضو هیئت رئیسه مجلس تصریح کرد: این تصمیم هیئت رئیسه مجلس با توجه به افزایش تعداد فوتی‌های ناشی از شیوع کرونا و توجه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و صیانت از جان و سلامتی مراجعات مردمی و کارکنان مجلس شورای اسلامی اتخاذ شده است.

انتهای پیام

نظر شما