شناسهٔ خبر: 46750996 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: همشهری آنلاین | لینک خبر

آغاز پیش‌ثبت‌نام الکترونیک کلاس‌اولی‌ها

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران اعلام کرد: ثبت درخواست ثبت نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ‌سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه طراحی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس با حضور عبدالرضا فولادوند مدیرکل و شورای معاونان اداره کل به صورت مجازی برگزار شد.

فولادوند در این جلسه ضمن تاکید بر ارائه خدمات ویژه به شهروندان تهرانی اظهار کرد: ثبت درخواست ثبت‌نام الکترونیکی و غیرحضوری دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، با هدف پاسخگویی به مطالبه اولیا بابت بهره‌گیری بهینه از فناوری در عرصه اقدامات اداری مدارس و فرهنگ‌سازی استفاده از دولت الکترونیک ویژه خانواده‌ها و ایجاد نظم ساختاری در مراودات خانه و مدرسه طراحی شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران نسبت به تسریع در فرآیند هدایت تحصیلی و تشکیل ستادهای ثبت‌نام و توجیه مدیران تاکید کرد و گفت: طرح سنجش دانش‌آموزان بدو ورود، امتحانات و هدایت تحصیلی با جدیت پیگیری شود و جزئیات ثبت‌نام مدارس و راهکارهای ثبت‌نام غیرحضوری به موقع و در اسرع وقت به مخاطبان اطلاع‌رسانی شود.
 

نظر شما