شناسهٔ خبر: 46750242 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

ادامه تصويربرداري «بچه مهندس4» همزمان با پخش

صاحب‌خبر -
خبرگزاری آریا- تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 4» ضمن اعلام خبر ادامه تصویربرداری این مجموعه : زحمات خالصانه آقای علی غفاری کارگردان سه فصل قبل در مجموعه بچه مهندس در یاد‌ها می‌ماند.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی سیمافیلم، آقای سعید سعدی تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 4» درباره ادامه تصویربرداری «بچه مهندس4» گفت: هم اینک گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال انجام است تا کار را به پخش برسانیم.
آقای سعدی درباره ادامه همکاری با آقای علی غفاری گفت: مایل به همکاری با آقای علی غفاری در فصل جدید بودیم. ایشان از کارگردان‌های خوب کشور هستند که در بخش فیلمنامه 6 ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری مجدانه و خالصانه‌ای داشتند، اما متأسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و کار‌های مربوط به مسایل فنی فیلم تداخل داشت به همین جهت نتوانستیم با ایشان همکاری خود را ادامه دهیم.
وی ادامه داد: البته با تعامل بنده و آقای علی غفاری به آقای کاوری برای ادامه کار رسیدیم که ایشان هم بزرگوارانه محبت کردند و انجام کار را در این شرایط سخت پذیرفتند و ادامه کارگردانی را با ایشان در فصل جدید مجموعه تلویزیونی «بچه مهندس 4» پی گرفتیم، در هر صورت آقای غفاری بدون هیچ چشمداشتی در حوزه فیلمنامه و ارایه ایده با ما همکاری داشتند و همیشه همراه و همدل با مجموعه بودند.
تهیه کننده «بچه مهندس 4» در خاتمه تأکید کرد: امروز می‌توان گفت ماحصل مجموعه تلاش‌ها و ایده‌های آقای غفاری در حوزه نگارش فیلمنامه به همراه کارگردانی هوشمندانه آقای احمد کاوری باعث استقبال مخاطبان از مجموعه بچه مهندس 4 شده است.

نظر شما