شناسهٔ خبر: 46750148 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: شفا آنلاین | لینک خبر

واکسیناسیون پزشکان کی به اتمام می‌رسد؟

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی گفت: از امروز هم واکسیناسیون پزشکان، دندانپزشکان، ماماها، داروسازان و... که زیر ۵۰ سال دارند، آغاز می‌شود و انتظار داریم تا آخر هفته واکسیناسیون این افراد که مربوط به بخش خصوصی و دارای پروانه پزشکی هستند به پایان برسد.

صاحب‌خبر - شفاآنلاین>سلامت> حسین کرمانپور در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون پزشکان گفت: تا کنون ۹۵ درصد جامعه پزشکی اعم از پزشکان، دندانپزشکان، ماماها، داروسازان و... که بالای ۵۰ سال دارند و دارای پروانه پزشکی هستند و واکسیناسیون آن‌ها مربوط به سازمان نظام پزشکی است، با واکسن اسپوتنیک روسی واکسینه شده اند.

به گزارش  شفاآنلاین :مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی افزود: از امروز هم واکسیناسیون پزشکان، دندانپزشکان، ماماها، داروسازان و... که زیر ۵۰ سال دارند، آغاز می‌شود و انتظار داریم تا آخر هفته واکسیناسیون این افراد که مربوط به بخش خصوصی و دارای پروانه پزشکی هستند به پایان برسد.

وی ضمن اشاره به اینکه در این دوره پزشکان با واکسن آستروزنکا واکسینه می‌شوند، اظهار کرد: این واکسیناسیون هماهنگی بین سازمان نظام پزشکی، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه‌های علوم پزشکی در کشور است و چنانچه واکسن‌ها سر موقع به بیمارستان‌ها برسد تا پایان هفته به اتمام می‌رسد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با اشاره به اینکه طی این مدت واکسیناسیون پزشکان بخش خصوصی مربوط به ما است و پزشکان بخش دولتی توسط وزارت بهداشت واکسینه می‌شوند، متذکر شد: ممکن است چند روزی این برنامه واکسیناسیون به عقب بیفتد، همانگونه که ما در حال حاضر از دو تا سه روز از برنامه واکسیناسیون عقب هستیم چرا که تحویل واکسن با اختلالی رو به شد و اگر با این مسائل مواجه نشویم ۵ تا ۶ روز برای واکسینه شدن این افراد کافی است.میزان

نظر شما