شناسهٔ خبر: 46749791 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست خبر داد

بسته شدن پرونده احراز شهادت محیط‌بانان تا پایان ماه رمضان

مریم نوری

فرمانده یگان حفاظت سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت: با رایزنی‌های به‌عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران تا پایان ماه مبارک رمضان پرونده احراز شهادت همه محیط‌بانان بسته خواهد شد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ جمشید محب‌خانی ظهر امروز (۳۰ فروردین ماه) با حضور در مزار دو محیط‌بان شهید زنجان ضمن دیدار با خانواده این دو شهید، اظهارکرد: پروسه احراز شهادت محیط‌بانان بسیار طولانی بود که به برکت خون این دو شهید زنجانی طی دیدار با رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، این موضوع بررسی و قول مساعد داده شد تا پرونده‌ها به‌سرعت رسیدگی و تا پایان ماه مبارک تعیین‌تکلیف شود.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات محیط‌بانان نبود بیمه بود که خوشبختانه اقدامات خوبی در این حوزه انجام شده و همه محیط‌بانان تحت پوشش بیمه هستند و در یان رابطه این قشر با خیال راحت انجام وظیفه می‌کنند. هرچند باید اقدامات بیش از این شود.

این مسئول با ابراز تاسف از اتفاق اخیر و شهادت دو تن از محیط‌بانان، گفت: ما شرمنده خانواده شهیدان هستیم و امیدواریم بتوانیم با عمل درست به وظیفه خود، بخشی از این جان‌فشانی را جبران کنیم، اگرچه هر کاری انجام دهیم، نمی‌توانیم حق مطلب را ادا کنیم.

حسین آبسالان مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان زنجان نیز در این برنامه با اشاره به اینکه با جدیت پیگیر رسیدگی به حقوق این دو شهید هستیم، افزود: باید تلاش کنیم تا محیط‌زیست را در بهترین شرایط به آیندگان تقدیم کنیم.

حجت بهاری‌فر مدیرعامل بیمه ما نیز در این مراسم با ارائه بیمه عمر شهید هاشمی و شهید مجلل به خانواده این دو شهید، گفت: همه تلاش خود را می‌کنیم تا محیط‌بانان در بهترین شرایط فعالیت کنند و سعی داریم حمایت بیمه‌ای لازم از آنها را داشته باشیم.

انتهای پیام

نظر شما