شناسهٔ خبر: 46749707 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

آملی لاریجانی: سردارحجازی مجاهدی خستگی ناپذیر بود

رکنا : عروج سرتیپ محمد حجازی با پیام تسلیت سران کشور همراه بود.

صاحب‌خبر -

 رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پی عروج سردار سرتیپ پاسدار سید محمدحجازی پیام تسلیتی صادر کرد.

به گزارش رکنا ، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج سردار سرافراز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرتیپ پاسدار سید محمدحجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران، موجب تاثر و تاسف عمیق اینجانب گردید.

سردارحجازی مجاهدی خستگی ناپذیر و ازجمله فرماندهان شاخص هشت سال دفاع مقدس و میدان های مبارزه و جهاد علیه ظلم و طغیان و کفر بود که عمر بابرکت خویش را وقف جهاد فی سبیل الله نمود و آثار و برکات فراوانی از خود برجای گذاشت.

اینجانب فقدان این سردار رشید و فداکار در راه اسلام و ولایت را به محضر رهبرمعظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی)، مردم شریف، همرزمانش درسپاه و نیروی قدس و بویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و دراین ماه پرفضیلت ،ضمن آرزوی علو درجات وهم نشینی با اولیای الهی وهمرزمان شهیدش، برای بازماندگان عزادار نیز صبرجمیل و اجر جزیل مسئلت دارم.

پیام تسلیت علی لاریجانی در پی عروج سردار حجازی

همچنین علی لاریجانی، مشاور مقام معظم رهبری در پیامی درگذشت سردار سید محمد حجازی را تسلیت گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر عروج ملکوتی مجاهد مومن و خستگی ناپذیر، سردار پرافتخار سید محمد حجازی، جانشین نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر و تالم فراوان اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

این یادگار دوران دفاع مقدس، در طول دوران جنگ تحمیلی، با قبول مسئولیت های مخاطره آمیز ، نهایت اخلاص و ایثار را در عرصه جهاد فی سبیل الله تبلور بخشید و پس از آن نیز در عرصه های گوناگون خدمت به نظام اسلامی اهتمامی مجدانه داشت.

تلاش ارزنده و نقش آفرینی کم نظیر آن سردار رشید اسلام در تقویت جبهه مقاومت، در یادها زنده و جاری و برای همه رزمندگان فداکار و عاشقان جهاد و شهادت، الگویی درس آموز و به یادماندنی است‌.

اینجانب فقدان تلخ این سردار شجاع و عزت آفرین را به محضر رهبر معظم انقلاب و فرمانده معظم کل قوا، خانواده معزز آن مرحوم، فرماندهان، مسئولان و همرزمان ایشان در بسیج، سپاه، نیروی قدس، رزمندگان جبهه مقاومت و ملت بزرگ ایران تسلیت می گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم تعالی درجات‌ و حشر با اولیای الهی و یاران شهیدش و برای بازماندگان‌ صبر و شکیبایی مسالت‌ دارم.

پیام تسلیت وزیر کشور در پی عروج سردار حجازی

عبدالرضا رحمانی فضلی عروج سردار حجازی،‌جانشین فرمانده سپاه قدس را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، متن کامل این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

الَّذِینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصِیبَةٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ‌

خبر ناگوار عروج ملکوتی پاسدار مخلص سپهر ولایت و اسوه اخلاق و وارستگی و مردمداری مرحوم سردار سید محمد حجازی موجب تاسف و تالم شدید اینجانب گردید.

این ضایعه اسف بار را به مقام معظم رهبری فرمانده کل قوا، ملت شریف ایران، پاسداران و ایثارگران و تمامی همرزمان آن مرحوم و به ویژه خانواده محترم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و در ایام معنوی ضیافت الله از خداوند سبحان برای آن مرحوم که عمر خود را مزین به رخت و جامه سالها مجاهدت فی سبیل الله کرد، غفران واسعه الهی مسئلت دارم و رجا واثق دارم روح آن مرحوم در کنار همرزمان شهیدش و سردار دلها شهید والامقام (حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه) آرام خواهد گرفت .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما