شناسهٔ خبر: 46748822 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

پزشک قلابی در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: پزشک قلابی در کرمانشاه شناسایی و دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

سردار علی اکبر جاویدان بعد از ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اطلاع پلیس مبنی بر فعالیت یک کلاهبردار حرفه‌ای که در استان‌های مختلف کشور از چند پزشک اخاذی کرده و آنها مورد اغفال قرار داده است، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، تحقیقات گسترده مأموران کلانتری ۱۶ سعدی کرمانشاه برای دستگیری فرد کلاهبردار آغاز و توانستند مخفیگاه وی را در یکی از روستاهای کرمانشاه شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه تاکنون ۱۲ نفر از پزشک قلابی شکایت کرده‌اند، تصریح کرد: این فرد با جلب اعتماد طعمه‌های خود با اغفال آنها، حدود ۱۰ میلیارد ریال اخاذی کرده بود.

جاویدان خاطر نشان کرد: این کلاهبردار حرفه‌ای در مرحله آخر قصد داشت خودرو مزدا سه و مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال متعلق به یکی از طعمه‌هایش را تصاحب کند که با حضور به موقع پلیس ناکام ماند.

وی با اشاره به انتشار تصویر فرد کلاهبردار با مجوز دستگاه قضائی، گفت: از افرادی که مورد سو استفاده این فرد قرار گرفته‌اند خواست می‌شود تا برای شکایت به کلانتری ۱۶ سعدی و یا پلیس آگاهی استان کرمانشاه واقع در خیابان لشکر مراجعه کنند.

تصویر پزشک قلابی برای شناسایی

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه به شهروندان توصیه کرد: در صورت مواجهه با چنین افرادی حتماً سوابق وی را بررسی و از اعتماد بی مورد به آنها خودداری کنند.

نظر شما