شناسهٔ خبر: 46747427 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: صبا | لینک خبر

تصویربرداری «بچه مهندس ۴» هم‌زمان با پخش سریال ادامه دارد

تهیه‌کننده «بچه مهندس 4» از ادامه تصویربرداری این سریال تا نیمه اردیبهشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش صبا به نقل از سیمافیلم، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس» با اشاره به اینکه تصویربرداری «بچه مهندس ۴» هم‌زمان با پخش این سریال ادامه دارد گفت: هم‌اکنون گروه در حال تصویربرداری در فرودگاه مهرآباد هستند و تصویربرداری تا نیمه اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت و همزمان کار فنی ما در حال انجام است تا کار را به پخش برسانیم.

وی درباره عدم ادامه همکاری علی غفاری در کارگردانی این سریال بیان کرد: علی غفاری از کارگردان‌های خوب کشور است که در بخش فیلمنامه ۶ ماه پیش از شروع تولید با ما همکاری داشت اما متاسفانه زمان تولید کار با تولید فیلم سینمایی «تک تیرانداز» و کارهای مربوط به مسائل فنی فیلم تداخل داشت به همین دلیل نتوانستیم با وی همکاری خود را ادامه دهیم.

سعدی افزود: البته با تعامل من و علی غفاری به احمد کاوری برای ادامه کار رسیدیم که او هم انجام این کار را در این شرایط سخت پذیرفت و ادامه کارگردانی را با او در فصل جدید «بچه مهندس» پی گرفتیم.

این تهیه‌کننده با تاکید بر همکاری و همراهی علی غفاری در این پروژه عنوان کرد: قدردان زحمات علی غفاری در این پروژه هستیم. وی بدون هیچ چشم‌داشتی در حوزه فیلم‌نامه و ارائه ایده همواره با مجموعه همراه بودند.

وی در پایان تصریح کرد: نتیجه مجموعه تلاش‌ها و ایده‌های علی غفاری در حوزه نگارش فیلمنامه به همراه کارگردانی احمد کاوری باعث استقبال مخاطبان از مجموعه «بچه مهندس ۴» شده است.

انتهای پیام/

نظر شما