شناسهٔ خبر: 46746860 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور؛

سردار سید محمد حجازی اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولایت بود

حجت‌الاسلام و المسلمين ارزاني طي پيامي، ضمن تسليت به مناسبت شهادت سردار جانباز سيد محمد حجازي، وي را اسطوره جهاد و دفاع از انقلاب و ولايت خواند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری شبستان ، گروه مسجد و کانون های مساجد به نقل از ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، حجت‌الاسلام و المسلمین «حبیب‌رضا ارزانی»، رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در پی شهادت سردار جانباز «سید محمد حجازی» پیام تسلیت صادر کرد. متن این پیام به شرح ذیل است:

«بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُون

خبر شهادت آسمانی اسوه مقاومت و رشادت، سردار جانباز سیدمحمد حجازی موجب تأثر و تألم فراوان اینجانب و همکارانم در مجموعه کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور شد. این سردار قهرمان که سال‌های با برکت عمر خویش را در جبهه حق و سنگرهای دفاع مقدس سپری کرد و بعد از جانبازی نیز سال‌ها رنج ناشی از عوارض شیمیایی را با اخلاص و فروتنی تحمل کرد، در نهایت در این ماه ضیافت الهی به خیل یاران شهیدش پیوست تا یاد و خاطر جانبازی‌ها و رشادت او برای همیشه در اذهان مردم مؤمن و خداجوی ایران زنده و جاوید بماند.

بدون شک او که به مانند دیگر جانبازان و فرماندهان دلاور ایران اسلامی، اسطوره‌ای ماندگار در میدان جهاد و شهادت و همچنین دفاع از انقلاب و ولایت بودند، پس از پایان دفاع مقدس نیز به عنوان سربازی ولایتمدار منشاء خدمات فروانی به این آب و خاک بودند که از آن جمله می‌توان به فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و همچنین دوست، یار و همراه سردار دلها، شهید سرافراز حاج قاسم سلیمانی در عرصه دفاع از حرم و جبهه‌ مقاومت، اشاره کرد.

ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد کشور شهادت این جانباز صبور، مجاهد فداکار، نمونه ایثار و از خودگذشتگی را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای(مدظله‌العالی) و عموم ملت شریف و ولایتمدار و یاران و همرزمانش در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، خاصه خانواده آن سردار شهید تسلیت و تعزیت عرض نموده، از درگاه خداوند منان مسئلت می‌داریم تا به تمامی بازماندگان محترم صبر و شکیبایی و روح بلند و بهشتی آن مجاهد نستوه و بصیر را در این ماه مهمانی خدا با امیرالمؤمنین علی(ع) محشور بگرداند.

حبیب رضا ارزانی

مشاور وزیر و رئیس ستادهماهنگی

کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور

پایان پیام/9

نظر شما