شناسهٔ خبر: 46743896 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

پیام فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه همدان:

یاد سردار حجازی الهام بخش نسل‌های امروز و فردا خواهد بود

همدان_فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پیام تسلیتی یاد و خاطره سردار حجازی را الهام بخش نسلهای امروز و فردای سپاه و کشور عنوان کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پی عروج شهادت‌گونه جانباز سرافراز سردار «سیدمحمد حسین زاده حجازی»، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

فرماندهی و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در پی عروج شهادت‌گونه جانباز سرافراز سردار «سیدمحمد حسین زاده حجازی»، جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

عروج سردار سرافراز جانباز عالیقدر سرتیپ پاسدار سیدمحمد حسین زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)، خانواده مکرم و آحاد پاسداران انقلاب و همرزمان وی تسلیت عرض می‌نمائیم.

بی‌تردید یاد، خاطره و نقش آفرینی‌های سترگ و مجاهدت و تلاش خستگی ناپذیر آن سردار ارجمند و مخلص در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی طی سال‌ها، برای همیشه ماندگار و الهام‌بخش نسل‌های امروز و فردای این نهاد انقلابی و مردمی و بلکه جامعه اسلامی خواهد بود.

اینجانبان با گرامیداشت یاد و خاطره الهام‌بخش او از درگاه حضرت کبریایی برای آن عزیز علو مرتبت و جایگاه و همجواری با شهیدان کربلا و برای بیت مکرم، بازماندگان گرامی و آحاد هم رزمان دلاور ایشان ثبات قدم و پایداری در خدمت به اعتلای اسلام، انقلاب و ملت ایران مسئلت داریم.

نظر شما