شناسهٔ خبر: 46742875 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ابنا | لینک خبر

سید حسن نصرالله در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی را تسلیت گفت

ابنا

دبیرکل حزب الله لبنان در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار حجازی را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ دبیرکل حزب‌الله لبنان در پیامی عروج شهادت‌گونه سردار سرتیپ پاسدار «سید محمد حسین‌زاده حجازی» جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی تسلیت گفت.

سید حسن نصرالله در پیام خود به مناسبت عروج شهادت‌گونه سردار حجازی خطاب به آیت الله العظمی خامنه ای نوشت: از طرف خود و خواهران و برادرانم در حزب الله ، عمیقاً تسلیت و همدردی مان را به مناسبت درگذشت فرمانده بزرگ و جهادگر ، برادرعزیز و محبوب سردار سرتیپ سید محمد حجازی (رضوان الله تعالی علیه) را به محضر شما ابراز می دارم.

در ادامه این پیام آمده است: سالهاست او را از طریق حضورش در میان خود می شناسیم. عروج این فرمانده بزرگ آن هم زمانی که در اوج جهاد خود بود و نیز در زمانی که محور مقاومت به وجود مبارک او نیاز داشت، باعث ناراحتی ما شد. وی برادری بزرگ، پشتوانه‌ای قوی و فداکار، یک الگوی اخلاقی، نیز فردی روشن‌فکر و باتجربه و همچنین رفیق، دوست و یاری مخلص برای شهید بزرگ حاج قاسم سلیمانی (رضوان الله علیه) به ویژه در این سال های سخت و سرنوشت ساز در زندگی ملت ، منطقه و مقاومت ما بود.

دبیرکل حزب‌الله لبنان خاطرنشان کرد: همچنین فقدان دوست گرانمایه را که رحمت الهی و رضوان و علو درجات نصیبش شود، به سربازان مخلص شما در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سپاه قدس و خانواده شریف ایشان تسلیت می گوییم و از خداوند متعال حفظ وجود شریف شما امام و رهبر امت و امید بزرگ برای همه مظلومان و مستضعفان را خواستاریم.

سید حسن نصرالله در پیام‌هایی جداگانه خطاب به سرلشکر «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه پاسداران و سرتیپ «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه، عروج شهادت‌گونه سردار حجازی را به آنها تسلیت گفت.

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دیشب یکشنبه 29 فروردین 1400 در اطلاعیه‌ای از عروج سردار سرافراز، جانباز عالی‌قدر سرتیپ پاسدار سید محمد حسین‌زاده حجازی جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه پس از سال‌ها مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر در عرصه‌های مختلف پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی، بر اثر عارضه قلبی خبر داد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: سردار حجازی که در کارنامه خود مدتی مسئولیت سپاه در لبنان را داشت در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری‌بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به‌کار گرفت.

...................
پایان پیام/ 268

نظر شما