شناسهٔ خبر: 46740664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

در سال گذشته انجام شد؛

پرداخت ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری زنجان

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان، از پرداخت بیش از ۱۸۰ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای گردشگری و صنایع‌دستی زنجان توسط بانک‌های عامل برای جبران خسارت ناشی از شیوع کرونا در سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به ‌گزارش ایسنا و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی زنجان، امیر ارجمند گفت: این تسهیلات در قالب وام‌هایی به تعداد ۵۴۷ طرح با اشتغال ۱۵۰۰ نفر به واحدهای گردشگری و صنعت‌گران صنایع‌دستی استان پرداخت و برای دریافت تسهیلات کرونا در استان ۶۲۳ پرونده تشکیل شد که ۷۶ پرونده مربوط به حوزه گردشگری و ۵۴۷ پرونده نیز مربوط به حوزه صنایع‌دستی است.

وی افزود: تاکنون واحدهای گردشگری استان که موفق به دریافت تسهیلات کرونا شده‌اند، شامل دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، اقامت‌گاه بوم‌گردی، هتل‌ها و مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین‌راهی است.

این مسئول بیان کرد: شناسایی، آموزش، پرداخت تسهیلات و حمایت از فعالان حوزه صنایع‌دستی و تاسیسات گردشگری شهرستان‌ها با هدف رونق تولیدات این حوزه و اشتغال‌زایی جزو مهم‌ترین برنامه‌های این اداره‌کل است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان خاطرنشان کرد: با وجود شرایط سخت کرونایی، توسعه کارگاه‌های صنایع‌دستی، توسعه تاسیسات گردشگری و افزایش صدور مجوز صنایع‌دستی و دفاتر خدمات مسافرتی و بوگردی‌ها در سال جهش تولید مورد توجه قرار گرفت.

انتهای پیام

نظر شما