شناسهٔ خبر: 46738165 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

مطالبه تشکل‌های دانشجویی برای ساخت بیمارستان حاشیه شهر مشهد

تشکل‌های دانشجویی مشهد در نامه‌ای خطاب به استاندار خراسان رضوی خواستار تسریع در ساخت و رفع موانع پیشرفت پروژه بیمارستان حاشیه شهر مشهد شدند.

صاحب‌خبر -

تشکل‌های دانشجویی مشهد در نامه‌ای خطاب به استاندار خراسان رضوی خواستار تسریع در ساخت و رفع موانع پیشرفت پروژه بیمارستان حاشیه شهر مشهد شدند.

متن این نامه به شرح زیر است:

«جناب آقای محمدصادق معتمدیان

استاندار محترم خراسان رضوی

با سلام و احترام

انقلاب اسلامی بی‌تردید یکی از نعمات بزرگ الهی بر ملت ایران بود که هدف اصلی آن نیز از جنس هدف بعثت انبیا و جهت استقرار عدالت است.

طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم با وجود دستاوردهای فراوان نظام اسلامی در اجرای عدالت هنوز فاصله زیادی با شاخص‌های مورد توقع در عرصه عدالت وجود دارد که نیاز دو چندان کار جهادی و کارشناسی در این میدان را یادآوری می‌کند.

جنبش‌های دانشجویی نیز هر گاه به میدان عدالت‌خواهی پای نهادند و فارغ از هرگونه مصلحت‌اندیشی و منفعت‌طلبی به مطالبه حقوق عامه مردم پرداختند، ثابت کردند که جریان‌هایی قدرتمند برای حرکت در مسیر استقرار عدالت هستند.

هم اکنون نیز با توجه به طرح دوباره مسئله‌ای فراموش شده که سود و منفعت آن متوجه بیش از یک و نیم میلیون نفر جمعیت محروم حاشیه شهر مشهد است ایفای نقش گروه‌های دانشجویی شهری در مطالبه و پیگیری تسریع احقاق این حق اهمیت اساسی پیدا کرده است.

یازدهم آذر سال ۱۳۹۵ بود که اخبار کلنگ‌زنی بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی با دستور ریاست محترم جمهور و حضور وزیر محترم بهداشت در سایت وزارت بهداشت منتشر شد و متأسفانه خبرهای مربوط به این پروژه که در سال ۹۹ نیز منتشر شده‌اند چیزی جز عدم پیشرفت پروژه را اعلام نکردند.

به گزارش قدس آنلاین، فارغ از حواشی و علل گوناگونی که باعث این تأخیر طولانی شده است فرصت پیش آمده در دیدار رئیس محترم دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ریاست محترم جمهور در تاریخ دوم فروردین ماه که موافقت ایشان با تأمین اعتبار لازم برای این پروژه را به همراه داشت، ما تشکل‌های دانشجویی شهر مشهد را بر آن داشته است که در ادامه مسیر طی شده و اکنون در حوزه عدالخواهی پیگیر جدی به نتیجه رسیدن این پروژه باشم.

طبق بررسی‌های میدانی انجام شده و کسب اطلاع از دفتر حضرتعالی، پیگیری‌های اساسی جهت رفع موانع پیشرفت پروژه فوق توسط جنابتان صورت گرفته که نمایندگان محترم شهر در مجلس شورای اسلامی نیز طی تماس‌های تلفنی که با ایشان داشتیم بر آن تاکید کردند.

هم اکنون نیز در فرصت پیش آمده، همه ما شکل‌های دانشجویی تقاضا داریم اقدامات لازم در خصوص پیگیری هرچه سریع‌تر تخصیص اعتبار و اعلام گزارش پیشرفت پیگیری‌های ذیل دستور ریاست محترم جمهور انجام گردد تا قبل از اتمام فرصت خدمت برای دولت دوازدهم بخش مهمی از پروژه به نتیجه عملیاتی برسد و در مسیر قطعی پیشرفت تا اتمام نهایی آن قرار گیرد.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

- بسیج دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی مشهد
- بسیج دانشجویی دانشگاه فردوسی مشهد
- بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
- بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور مشهد
- بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی
- بسیج دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی
- بسیج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی واحد استان خراسان رضوی
- بسیج دانشجویی دانشگاه سجاد مشهد
- بسیج دانشجویی موسسات آموزش عالی مشهد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی مشهد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی مشهد
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی
- جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی
- انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه پیام نور مشهد»

انتهای پیام/

منبع: فارس

نظر شما