شناسهٔ خبر: 46735814 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مجیدی: در کنترل بازی موفق بودیم/ الدحیل سخت‌ترین رقیب ماست

امیرعلی عوض‌پور

سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید تیمش مقابل الشرطه عراق موفق شده کنترل بازی را به دست بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی تیمش مقابل الشرطه عراق در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پیش‌بینی می‌کردیم که بازی سختی در پیش داشته باشیم. خوشبختانه در نیمه اول به گل رسیدیم و در نیمه دوم سعی کردیم بازی را کنترل کنیم چون می‌دانستیم بازی‌های سختی هم در پیش داریم. ما در کنترل بازی موفق شدیم. تیم الشرطه دوندگی خوبی داشتند و من به تیم حریف خسته نباشید می‌گویم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که ۱۰ نفره شدن الشرطه باعث نشد بازی به گره بخورد؟ گفت:‌ تجربه نشان داده که بازی کردن جلوی تیمی که ۱۰ نفره می‌شود، سخت‌تر است چون آن‌ها یک بازیکن را از دست داده‌اند و بازیکنان دیگر تلاش بیشتری می‌کنند. این کار را برای تیم مقابل سخت‌تر می‌کنند. الشرطه در این بازی بیشتر دوید اما ما منطقی بازی کردیم و نتیجه مورد نظر را کسب کردیم و خیلی خودمان را به آب و آتش نزدیم تا برای بازی بعد هم انرژی داشته باشیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا برای این پیروزی خوشحالی می‌کنید؟ خاطرنشان کرد: مسلما خوشحالی می‌کنیم.

مجیدی درباره شانس صعود تیمش به مرحله بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد:‌ فکر می‌کنم تیم الدحیل سخت‌ترین رقیب ما باشد ولی چیزی که باشگاه استقلال و هوادارانش می‌خواهند، قهرمانی است و من و بازیکنانم خود را برای این مساله آماده کردیم و همه تلاش خود را می‌کنیم تا هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام

نظر شما