شناسهٔ خبر: 46731595 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

جریمه ۴۰۰ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی

۴۰۰ خودروی ناقض محدودیت‌های کرونایی در دزفول جریمه شدند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

فرماندار ویژه دزفول گفت: ۴۰۰ خودروی متخلف که خارج از ساعت مقرر و خارج از محدودیت کرونایی در دزفول تردد داشتند، جریمه شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، علی فرهمندپور در نشست ستاد کرونا در  سالن جلسات ناحیه مقاومت بسیج دزفول افزود: پنج هزار و ۸۱۱ بازدید مشترک توسط ناجا، سپاه، اماکن، اتاق اصناف و بهداشت از اصناف دزفول انجام و ۶۷۵ اخطاریه صادر و ۷۱ مورد پلمب شد.
وی با اشاره به قطع برق اصناف باهمکاری شرکت توزیع برق گفت: فعالیت اصناف گروه یک تا ساعت ۱۸ مجاز است و بعد از آن باید تعطیل شدند. 
فرماندار ویژه دزفول اظهارداشت: با کمک خیرین ظرف ۴۸ ساعت مرکز زنان و زایمان حضرت زینب (س) دزفول آماده شد تا در صورت لزوم از آن استفاده شود.
وی همچنین از جلوگیری از برگزاری ۴۰ مراسم عروسی و ۸۰ مراسم تشییع در دزفول خبر داد.

مهار پیک کرونا در خوزستان نیازمند همکاری مردم است

جانشین فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان نیز در این نشست گفت: هدف از اجرای طرح شهید سلیمانی کنترل اپیدمی کرونا بود که تاحدودی محقق و باعث کاهش ۴۰ درصدی مرگ و میر، ۵۰ درصدی کاهش بستری‌ها شد.
سرهنگ پاسدار عبدالرضا حاجتی با بیان اینکه این طرح یاعث افزایش ۹۰ درصدی کمک رسانی‌ها در زمینه کرونا شد، افزود: اقدامات خوبی نیز در حوزه راهبردی انجام شده ولی مردم پای کار نیستند و این امر باعث شده بخش هایی از دزفول با طغیان کرونا روبرو شوند.
وی با تاکید بر لزوم تعطیلی دزفول افزود: برای خودروهایی که در سطح شهر تردد می کنند نیز باید جریمه در نظر گرفته شود در غیر این صورت شاهد برگزاری مراسم عروسی و عزا نیز خواهیم بود.
سرهنگ حاجتی گفت: اکنون فشار روی مغازه‌ها و ادارات است ولی مردم پای کار نیستند که باید فکر اساسی در این خصوص کرد.
وی افزود: با تشکیل قرارگاه در حرکت، ۲۴ بلوک شامل مناطق طغیان کرونا در استان اهواز شناسایی شد و ۱۲ تیم هفت نفره با همکاری سپاه، ناجا، بهداشت، هلال احمر، نماینده قاضی و تعزیرات تذکرهای لازم را به متخلفان و افرادی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی کنند داده می‌شود تا بتوان زنجیره کرونا را قطع کرد.
سرهنگ روح اله گراوندی فرمانده انتظامی شهرستان دزفول نیز گفت: حلقه مفقوده برای کنترل کرونا در دزفول بی تفاوتی برخی از شهروندان  است زیرا با وجود زندانی کردن داماد، پدر داماد و عروس و خواننده هنوز هم شاهد برگزاری مراسم عروسی و عزا هستیم.
وی افزود: برگزاری مراسم عروسی و عزا، دورهمی در باغ ویلاها، و میدان تره بار در دزفول مشکل ساز شده اند. 

شهرستان دزفول در حال حاضر در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد و ظرفیت بیمارستان بزرگ این شهرستان قرمز است.

برچسب‌ها:

نظر شما