شناسهٔ خبر: 46728462 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

بررسی وضعیت اعزام کاروان و تصویب هزینه‌های ریالی و ارزی

اعضای هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک در هشتاد و دومین نشست خود ضمن بررسی وضعیت کاروان اعزامی به المپیک توکیو، جدول هزینه‌های ارزی و ریالی کاروان برای اعزام را تصویب کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از کمیته ملی المپیک، هشتاد و دومین نشست هیئت اجرایی صبح امروز به ریاست صالحی امیری و با حضور اعضا برگزار شد که طی آن حاضرین به بررسی موارد مختلفی از جمله وضعیت روند اردوها، واکسیناسیون ورزشکاران و سایر موارد مرتبط با اعزام کاروان پرداختند.

در ابتدای نشست آخرین وضعیت سهمیه‌ها، اردوهای آماده‌سازی و همچنین واکسیناسیون ورزشکاران اعزامی توسط اعضا مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. همچنین کریمی دبیر شورای حفاظت از ورزشکاران، آئین‌نامه این شورا را ارائه نمودند که با اعمال برخی تغییرات در بخش ساختاری و وظیفه‌ای؛ این آئین نامه مورد تصویب هیئت اجرایی قرار گرفت. در ادامه جلسه سعیدی دبیر کل کمیته گزارشی را در خصوص فعالیت‌های جاری کمیته ملی المپیک ارائه کردند.

سپس نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی به المپیک توکیو گزارش کامل و جامعی از اقدامات صورت گرفته در خصوص روند آماده‌سازی ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه شده‌اند و همچنین ورزشکارانی که خود را برای کسب سهمیه آماده می‌کنند، گزارش نمود. سجادی با اشاره به آخرین وضعیت و شرایط برگزاری بازی‌ها جدول هزینه‌های ریالی و ارزی کاروان را ارائه کرد که مورد تائید و تصویب اعضا قرار گرفت. همچنین مقرر شد جدول هزینه‌های اعزام به پنج رویداد دیگر سال جاری نیز در جلسات آتی هیئت اجرایی مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گیرد.

بر اساس تصمیم اعضای هیئت اجرایی در حمایت همه جانبه از رشته‌های اعزامی به المپیک توکیو و با توجه به شرایط موجود و اعلام نیاز فدراسیون‌های المپیکی برای برگزاری اردوهای آماده‌سازی و همچنین اعزام به رویدادهای کسب سهمیه و برنامه‌های عملیاتی آنان، مقرر شد تا ۵۰ درصد بودجه مصوب فدراسیون‌ها با در نظر گرفتن شاخص‌های مصوب طی هفته جاری به حسابشان واریز گردد.

انتهای پیام/4057/

نظر شما