شناسهٔ خبر: 46722845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

امام جمعه موقت ورامین:

اميدواريم ورامين ميزبان پادگان هاي ارتش باشد/ديار 15 خرداد نيازمند توسعه صنايع دفاعي است

صاحب‌خبر -

خبرگزاری آریا- امام جمعه موقت ورامین گفت: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در ورامین را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.
به گزارش خبرگزاری آریا از ورامین، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی پیش از ظهر یکشنبه 29 فروردین ماه در جمع خبرنگاران در خصوص روز ارتش جمهوری اسلامی بیان کرد: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.
وی ادامه داد: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس،مرزها و جبهه سلامت شاهد این مدعا می باشد.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض نموده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.
امام جمعه موقت ورامین یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید 15 خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.
محمودی بیان کرد: سرزمین مناسب ، جغرافیای مطلوب ، کویر و جاده های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود ، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده و تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب صورت گیرد.
امام جمعه موقت ورامین در پایان سخنان خود اظهار کرد: لازم به ذکر است که قبلا مکاتباتی با مسئولان محترم صورت گرفته که امید است با پیگیری جدی مسئولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.
انتهای پیام/ح.ابویسانی

نظر شما