شناسهٔ خبر: 46721439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دیار ۱۵ خرداد نیازمند توسعه صنایع دفاعی است

امام جمعه موقت ورامین گفت: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ورامین، حجت الاسلام سیدمحسن محمودی امام جمعه موقت ورامین پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص گرامی‌داشت روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی را به دلاور مردان ارتش تبریک عرض می‌کنم.

وی گفت: اقتدار غرور آفرین ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح حافظ جمهوری اسلامی و ضامن امنیت کشور است و شهدای عزیز ارتش در دفاع مقدس، مرزها و جبهه سلامت شاهد این ادعا می‌باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: روز ارتش را به فرماندهان و امیران سرافراز و سربازان عزیز وطن تبریک عرض کرده و برای این عزیزان توفیقات روز افزون را خواستارم.

حجت الاسلام محمودی یادآور شد: ورامین سرزمین قیام و کفن پوشان همیشه جاوید ۱۵ خرداد انتظار دارد با توجه بیشتر ارتش میزبان پادگان های ارتش باشد.

وی بیان کرد: سرزمین مناسب، جغرافیای مطلوب، کویر و جاده‌های آبیک قزوین به چرمشهر ورامین و بزرگراه حرم تا حرم یک شرایط استثنایی را برای رشد و توسعه این سرزمین رقم زده است.

عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران عنوان کرد: با توجه به سیاست تمرکز زدایی از تهران انتظار می رود، نیروهای مسلح و ارتش عزیز استقرار پادگان‌های آموزشی در این شهرستان را مورد بررسی قرار داده تا از این فرصت مناسب استفاده مطلوب انجام گیرد.

حجت الاسلام محمودی در پایان خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است، قبلا مکاتباتی با مسؤولان محترم انجام شده که امید است با پیگیری جدی مسؤولان نتایج مطلوبی را شاهد باشیم.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

نظر شما