شناسهٔ خبر: 46715222 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

کومان: امیدوارم مسی در بارسلونا بماند

سرمربی تیم فوتبال بارسلونا گفت: امیدوارم کسب قهرمانی در کوپا دل ری، آخرین جام مسی به همراه کاتالان‌ها نباشد و او در این تیم بماند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  رونالد کومان، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از پیروزی ۴ بر صفر این تیم مقابل اتلتیک بیلبائو و قهرمانی تیمش در رقابت‌های های کوپا دل ری اظهار داشت: فینال یک بازی معمولی نیست، اما ما شایسته قهرمانی بودیم. در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی زیادی را از دست دادیم و برای گلزنی دچار مشکل شدیم. با این حال بعد از این که گل اول را زدیم، کارمان راحت‌تر شد و گل‌های بعدی هم از راه رسیدند. از هر نظر نمایش خوبی ارائه کردیم و این یک بازی بزرگ بود.

او در ادامه گفت: امسال در تیم تغییراتی ایجاد کردیم، اما بازیکنان توانایی خودشان را نشان دادند. ما جاه طلبی‌های زیادی داریم و برای کسب این جام سختی‌های زیادی را تحمل کردیم. قهرمان کوپا دل ری شدیم و اکنون وقت این است که برای کسب دومین جام یعنی لالیگا تلاش کنیم.

کومان با تمجید از بازیکنان تیمش گفت: دی یونگ و لیونل مسی بهترین بازیکنان این بازی بودند. مسی از سال‌ها پیش ثابت کرده که بهترین بازیکن جهان است و مقابل اتلتیک بیلبائو هم موثرترین بازیکن ما بود، اما نباید از نقش دی یونگ در قهرمانی غافل شویم. بقیه بازیکنان هم نمایش بی نقصی داشتند. در سطح فوق العاده‌ای بازی کردیم و لیاقت کسب جام را داشتیم.

سرمربی بارسلونا در پاسخ به سوالی در خصوص ادامه همکاری خود با بارسلونا عنوان کرد: من یک سال دیگر با بارسلونا قرارداد دارم، اما همه چیز دست من نیست. آینده هر مربی به نتایج تیمش و جام‌هایی که می‌گیرد بستگی دارد. فتح جام همیشه مهم است و این تیم امسال شایسته کسب حداقل  یک قهرمانی بود.

بیشتر بخوانید

کومان افزود: در پایان فصل فقط به جام‌هایی که بردیم نگاه می‌کنند و این منصفانه نیست، زیرا کار‌های دیگری هم انجام داده ایم. به بازیکنان جوان تیم ما نگاه کنید، آن‌ها آینده بارسلونا هستند. با این حال به عنوان مربی شما مسئول هستید و باید همیشه برنده شوید.

او درباره آینده مسی در بارسلونا گفت: مشخص نیست آینده مسی چگونه رقم می‌خورد، اما همه دوست دارند او در بارسلونا بماند و امیدوارم این آخرین جام او به همراه کاتالان‌ها نباشد.

انتهای پیام/

نظر شما