شناسهٔ خبر: 46713107 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خطیبی: در گروه مرگ هستیم و همه شانس صعود دارند/ از نتیجه راضی نیستم

تهران- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال تراکتور ایران گفت: گروه ما گروه مرگ است؛ نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی شود گفت که کدام تیم صعود می کند. در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند. هر چهار تیم شانس صعود دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رسول خطیبی پس از تساوی تیمش مقابل الشارجه امارات در نشست خبری حاضر شد و اظهار داشت: خسته نباشید می گویم به بازیکنان خودم و به بازیکنان تیم شارجه. فکر می کنم هر دو تیم فوتبال خوبی را بازی کردند. آماری که درآوردیم نشان می دهد که از لخاظ مالکیت توپ و آمار پاس بهتر از تیم حریف بودیم.

وی در ادامه افزود: ما ۶ کرنر زدیم و تیم شارجه یک کرنر. در نیمه اول یکی دو موقعیت به این تیم دادیم اما در نیمه دوم بچه های ما فوق العاده کار کردند ولی متاسفانه بازی گل نداشت. بازی به این خوبی باید گل می داشت و می بایست مسابقه را می بردیم. از نتیجه راضی نیستم اما از تلاش تیمم و اینکه گل نخوردیم راضی هستم. به بازیکنانم خسته نباشید می گویم که پرتلاش حاضر شدند.

سرمربی تراکتور در ادامه خاطرنشان کرد: چیز مهمی که باید به آن اشاره کنیم این است که تنها تیم این مسابقات هستیم که بازیکن خارجی نداریم. همه تیم ها از نفرات خارجی استفاده کردند ولی با برنامه ریزی فدراسیون فوتبال ما قبل از شروع فصل متاسفانه بازیکن خارجی نداریم. البته که تمام بازیکنانم حرفه ای هستند.

رسول خطیبی در پایان بیان داشت: الان همه تیم ها شانس دارند. گروه ما گروه مرگ است. نسبت به گروه های دیگر گروه سخت تری داریم و از الان نمی شود گفت که کدام تیم صعود می کند. در بازی های بعدی هر تیمی که کمتر اشتباه کند می تواند صعود کند. هر چهار تیم شانس صعود دارند ولی امیدوارم در نهایت تراکتور به مرحله بعدی راه پیدا کند.

نظر شما