شناسهٔ خبر: 46710065 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امر به معروف و نهی از منکر امید را در جامعه زنده می‌کند

موج نیوز

امام جمعه قم بر لزوم ترویج امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، آیت الله سید محمد سعیدی در دیدار با اعضای قرارگاه ثارالله قم طی سخنانی اظهار داشت: یاد امام زمان در تمام حالت‌ها و اعمال برای ما راه گشا است و این امر باید به عنوان یک تکلیف دنبال شود و این یاد باید با توجه همراه باشد.

امام جمعه  قم با تشکر از فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله عنوان کرد: کارهایی که شما انجام می‌دهید جزو مفاخر است که به‌طور حتم موجب خوشنودی امام عصر خواهد شد.

وی گفت: استمرار بر امر به معروف و نهی از منکر، احساس خستگی نکردن و کم هزینه بودن این حرکت موجب دوام و اثر بخشی بیشتر آن است اما در نقطه مقابل احساس ناامیدی، قوت دشمن و از دست رفتن شعائر دینی را در پی دارد.

 سعیدی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در قرارگاه ثارالله خاطرنشان کرد: کارهایی که در این قرارگاه انجام می‌شود وقتی در کنار هم قرار می‌گیرد حس امید را در دل‌ها روشن می‌کند، تلاشگران این قرارگاه باید رویکرد و هدفشان ظهور امام زمان و رضایت ایشان باشد و با یک برنامه‌ریزی کلان به کار خود ادامه دهند.

در ادامه تعدادی از اعضای دیگر قرارگاه ثارالله استان قم به بیان دیدگاه‌ها، پیشنهادها و مشکل‌های موجود با موضوع امر به معروف و نهی از منکر پرداختند.

 

نظر شما