شناسهٔ خبر: 46707352 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

اسمارت تگ پلاس سامسونگ وارد بازار کره جنوبی شد+تصاویر

مردم محلی در کره جنوبی می‌توانند به راحتی اسمارت تگ پلاس سامسونگ را خریداری کنند. این محصول جدید با رنگ‌های سیاه یا آبی قابل خرید است. تفاوت اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس در این است که نسخه اول به بلوتوث LE متکی است و از فناوری Ultra Wide Band (UWB) استفاده می‌کند که اطلاعات دقیق جهت دار را فراهم می‌کند. این قابلیت اجازه می‌دهد تا کاربران با استفاده از یک برنامه AR کلید‌های گمشده خود را پیدا کنند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مردم محلی در کره جنوبی می‌توانند به راحتی اسمارت تگ پلاس سامسونگ را خریداری کنند.   این محصول جدید با رنگ‌های سیاه یا آبی قابل خرید است. تفاوت اسمارت تگ و اسمارت تگ پلاس  در این است که نسخه اول به بلوتوث LE متکی است و از فناوری Ultra Wide Band (UWB) استفاده می‌کند که اطلاعات دقیق جهت دار را فراهم می‌کند. این قابلیت اجازه می‌دهد تا کاربران با استفاده از یک برنامه AR کلید‌های گمشده خود را پیدا کنند.

اسمارت تگ پلاس

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، می‌توانید این برچسب‌ها را تقریباً به هر چیزی، از جمله کلید‌ها یا حیوانات اهلی وصل کنید. سامسونگ حتی این اسمارت تگ‌ها را به عنوان وسایل ضد سرقت در نظر می‌گیرد که می‌توانید در کیف یا دوچرخه خود نگه دارید.

سامسونگ

این محصولات دارای اتصال بلوتوث LE با برد حدود ۱۲۰ متر است. اما حتی اگر از محدوده تلفن شما فراتر باشد، می‌توانید آن‌ها را ردیابی کنید، افزون بر این‌ها اگر در سرویس SmartThings Find ثبت نام کنید، برچسب‌ها توسط دیگر دارندگان گلکسی که پیاده روی می‌کنند شناسایی می‌شوند (به نوبه خود، تلفن شما کمک می‌کند دیگران برچسب‌های هوشمند خود را پیدا می‌کنند).

 

اسمارت تگ پلاس با قیمت ۳۹ دلار به فروش می‌رسد و برای استفاده از نسخه مذکور باید  یک تلفن مجهز به UWB مانند گلکسی نوت ۲۰ اولترا یا اس ۲۱ اولترا داشته باشید.

لینک کوتاه کپی لینک

برچسب‌ها:

نظر شما