شناسهٔ خبر: 46684888 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

حسین قاسمی، دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا:

تردد اهداکنندگان خون در شب‌های رمضان جریمه ندارد

دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا گفت: امسال به دلیل منع تردد شبانه، با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان انتقال خون مقرر شد تا برای افرادی که می‌خواهند بعد از ساعات منع تردد شبانه به سازمان انتقال خون مراجعه کنند جریمه تردد محدودیت‌های شبانه در نظر گرفته نشود.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حسین قاسمی دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا با اشاره به سنت اهدای خون مومنان روزه دار در ماه رمضان گفت: امسال به دلیل منع تردد شبانه، با هماهنگی نیروی انتظامی و سازمان انتقال خون مقرر شد تا برای افرادی که می‌خواهند بعد از ساعات منع تردد شبانه به سازمان انتقال خون مراجعه کنند جریمه تردد محدودیت‌های شبانه در نظر گرفته نشود؛ لذا پس از مراجعه افراد به سازمان انتقال خون لیستی از افراد به نیروی انتظامی ارسال می‌شود و در صورت اعمال جریمه، بر اساس روز، زمان و ساعت اصلاح و پاک می‌شود.

 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان دبیر ستاد امنیتی و اجتماعی مقابله با کرونا درباره تداوم محدودیت‌های کرونایی افزود: طبق طرح جامع مدیریت‌های هوشمند محدودیت‌های کرونا اگر شهری قرمز شود، تا زمانی که به رنگ زرد برگردد محدودیت‌های قرمز بر آن شهر حاکم است؛ محدودیت‌های کرونایی تا زمانی برای شهر اعمال می‌شود که وضعیت آن شهر تغییر کند، یعنی شهر قرمز به نارنجی و شهر نارنجی به زرد تغییر پیدا کند.

 

قاسمی افزود: محدودیت‌های کرونایی تهران تا آخر هفته آینده پابرجا است، اما تلاش ما بر این است که با همکاری تمامی دستگاه‌ها، اصناف و مردم بتوانیم تهران را تا پایان هفته آینده به شرایط مطلوب برگردانیم.

 

وضعیت جسمانی وزیر کشور گفت: وزیر کشور برای مراقبت‌های بیشتر به بیمارستان مراجعه کردند؛ وضعیت عمومی ایشان خوب است و انشالله هر چه زودتر به محل کار و منزل خود بر‌می‌گردد.

نظر شما