شناسهٔ خبر: 46684312 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

الیاس حضرتی، دبیرکل حزب اعتماد ملی در دیدار با سیدحسن خمینی:

نسل جوان دنبال پرچمی می‌گردند که حول آن کار کنند

دبیرکل حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه دوستداران امام در سراسر کشور در غربت به سر می‌برند، گفت: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی‌تر از نسل ما هستند و می‌توان اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می‌گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| دبیرکل حزب اعتماد ملی با تأکید بر اینکه دوستداران امام در سراسر کشور در غربت به سر می برند، گفت: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی تر از نسل ما هستند و می توان اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند.

 

به گزارش جماران، الیاس حضرتی در دیدار اعضای شورای مرکزی حزب اعتماد ملی با سید حسن خمینی، گفت: اندیشه های حضرت امام ریشه در اندیشه های امیرالمؤمنین(ع) و مبانی دینی ما دارد و ریشه در تجربه های 100 ساله از مشروطه به این طرف دارد که بعضی ها گفتند فقط اسلام و بعضی ها گفتند فقط مردم و اسلام را کنار گذاشتند. امام فرهنگ ایرانی و مبانی دینی را با هم تلفیق کرد و از آن جمهوری اسلامی را بیرون آورد.

 

دبیرکل حزب اعتماد ملی خطاب به یادگار امام اظهار داشت: شما این پرچم را داشته باشید و بگذارید یارانتان و دوستداران امام در سراسر کشور که الآن به نظر من در غربت و پراکندگی به سر می برند این مسیر را ادامه بدهند والّا انتخابات ریاست جمهوری تمام می شود و فراز و فرودهایی هم دارد. البته ما با خطرات جدی مواجه هستیم ولی مهمتر از آنها خطر بی هویتی است که دامنگیر ما و نسل جوان شده است.

 

وی تأکید کرد: به نظر من نسل جوان مستعدتر و قوی تر از نسل ما هستند و می شود اینها را حول پرچمی جهت داد. به نظر من دنبال یک پرچم می گردند که حول آن کار و اندیشه کنند و آن را روزآمد کنند. شما خواسته یا ناخواسته به وسط میدان آمده اید. قصد انتخابات کرده بودید و شخصیت بزرگی به حضرتعالی گفته اند که مصلحت نیست و شما هم خیلی درست و منطقی آن را پذیرفتید.

 

حضرتی افزود: بخشی از گرایش و لیز خوردن مملکت به سمت برخی تفکرات خاص، شاید واقعا مقصرش تندوی های اصلاح طلبان و فقدان پرچمداری بود که با قوت و ایمان و یقین از افکار و اندیشه امام دفاع کند و بگوید اگر امام امروز بود قطعا می توانست مباحث را با مسائل روز تنظیم کند و جوانان هم دین گریز نمی شدند. پرچمی نیاز هست که به نظر من خلأ آن در مملکت خیلی زیاد است. تأکید من روی این مسأله است و امیدوارم حضرتعالی با ورودتان به این عرصه خواسته یا ناخواسته جزو مباحث هستید.

نظر شما