شناسهٔ خبر: 46666850 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه دنیای‌اقتصاد | لینک خبر

همکاری خوانندگان سرشناس کشور در اجرای یک قطعه

برنا : گروه هم‌خوانی «لیله القدر» از مجموعه فعال حوزه موسیقی مذهبی همزمان با فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان، اثر متفاوت «اسماء الحسنی» را با همراهی خوانندگان مطرح کشور منتشر می‌کند.

صاحب‌خبر -

در این اثر که طی روزهای آینده به صورت رسمی و گسترده منتشر می‌شود، خوانندگان شناخته شده‌ای چون حسام‌الدین سراج، عبدالحسین مختاباد، سالار عقیلی، سینا سرلک، پیام عزیزی، افشار موذن‌زاده، عمران طاهری، صادق شیخ‌زاده، رضا صادقی و محسن ابراهیم‌زاده، گروه «لیله‌القدر» را همراهی کرده‌اند.

دو بهار در یک بهار، طبق قرار هر ساله و با حلول ماه مبارک رمضان، این بار کاری نو، قطعه‌ای دلنشین و کلامی روح‌نواز و گوش‌آشنا همان اسمای الهی که سالیان سال با لحظات افطارمان عجین شده، اما با اجرایی متفاوت از گروه بین‌المللی لیله‌القدر و با حضور خوانندگان نام‌آشنای کشور تقدیم به همه عاشقان حضرت معبود.

این قطعه که با تنظیم رضا دربندی و همراهی گروه بین‌المللی لیله‌القدر به سرپرستی صالح دریایی فرد و جمعی از خوانندگان مطرح کشورمان در قالب کلیپی زیبا تولید شده است، به زودی در ماه مبارک رمضان از رسانه‌های داخلی و بین‌المللی در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت و نوای عاشقی است از زبان هنرمندان با خالق یکتا، پیشکش میهمانان ضیافت الهی.

 

نظر شما