شناسهٔ خبر: 46661867 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

ادعای جدید دفتر احمدی‌نژاد درباره اظهارات فائزه هاشمی

دفتر محمود احمدی‌نژاد با انتشار بیانیه تازه‌ای درباره اظهارات فائزه هاشمی مدعی شده که او در «دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی» گرفتار شده است. بیانیه دفتر احمدی‌نژاد با امضای عبدالرّضا شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه که و رییس دفتر کنونی احمدی‌نژاد منتشر شده است.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| دفتر محمود احمدی نژاد با انتشار بیانیه تازه ای درباره اظهارات فائزه هاشمی مدعی شده که او در "دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی" گرفتار شده است.

 

به گزارش فرارو، فائزه هاشمی شب گذشته در کلاب هاوس گفته بود که محمود احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد ائتلاف و معاون اولی را به او داده که نپذیرفته است. 

 

بیانیه دفتر احمدی نژاد با امضای عبدالرّضا شیخ‌الاسلامی وزیر پیشین کار و رفاه که و رییس دفتر کنونی احمدی نژاد منتشر شده است. 

 

در این بیانیه آمده است: «برخی ادّعای خانم فائزه هاشمی را خود ساخته تلقی می‌کنند، لیکن ما چنین گمانی را در باره ایشان نادرست می‌دانیم. اکنون جای تعجب است که ایشان با توجه به ذکاوت خانوادگی در مسائل سیاسی، چگونه در موضوعی با این اهمیت و روشنی، در دام طراحی یک نهاد اطلاعاتی‌، امنیتی گرفتار شده است؟»

 

دفتر احمدی نژاد اشاره ای به نهاد مورد نظر نکرده است. 

 

در ادامه این بیانیه آمده است: «ما ضمن محکوم کردن قاطع اینگونه طراحی‌های ناجوانمردانه در هتک حیثیت شهروندان و به‌ویژه فعّالان حوزه سیاست، نظیر مشارالیها، اینگونه اقدامات را از سلسله برنامه‌های نهاد اطلاعاتی-امنیتی خاص برای مهندسی انتخابات می‌دانیم و هشیاری همه فعّالین سیاسی و رسانه‌ای را در مواجهه با این ترفندها و طراحی‌های شیطانی ضروری می‌دانیم.» 

 

دفتر احمدی نژاد در پایان از فائزه هاشمی خواسته است که "با پیگیری جدی و قاطع با عوامل این اقدام زشت و غیرانسانی برخورد نمایند."

 

شواهد نشان می دهد محمود احمدی نژاد قصد دارد در انتخابات ریاست جمهوری نامزد شود البته او به طور رسمی این موضوع را تائید نکرده است. 

نظر شما