شناسهٔ خبر: 46656209 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

فائزه هاشمی در كلاب هاوس ؛ جنجالی ترین حرف های فائزه

حرفهای فائزه هاشمی در كلاب ‌هاوس آنقدر جنجالی بود كه حدود ۲۴ هزار كاربر تا ساعت ۳ نیمه شب و در ۳ اتاق موازی حرفهای او را بشنوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش نما ، فائزه هاشمی با حضور در اتاق مصطفی فقیهی در کلاب هاوس یکی از شلوغ ترین اتاقهای کلاب هاوس را به نام خود ثبت کرد. او با سخنان جنجالی و بی پرده کاربران کلاب هاوس را تا ساعت ۳ نیمه شب بیدار نگه داشت.

در اتاق او از خبرنگاران داخلی تا خبرنگاران شبکه‌های ماهواره‌ای حضور داشتند، طیف صحبت‌هایش از ماجرای پدر همسرش در زمان شاه، تا اعلام تلویحی انصراف از انتخابات گسترده بود. او با صراحت لهجه همیشگی خود سخن گفت.

اما پایه اصلی سخنان فائزه هاشمی به انتخابات ریاست جمهوری ربط داشت و البته پیشنهاد جالب احمدی نژاد. او درباره پیشنهاد احمدی نژاد گفت: احمدی نژاد به من پیشنهاد معاون اولی برای انتخابات ۱۴۰۰ داد. من قبول نکردم. درخواست ائتلاف داد، اما قبول نکردم. احمدی نژاد به من پیشنهاد مناظره دادند، اما من قبول نکردم، اما ایشان را سلامت نمی دانم؛ ایشان توی دوربین زل می زند و دروغ می گوید.

فائزه هاشمی در مقایسه حسن روحانی با پدرش هم گفت: اقای هاشمی نسبت به اقای روحانی انعطاف پذیری بیشتری داشت و همینطور بهای بیشتری به کار کارشناسی می داد. سوم اینکه اقای هاشمی دنیا دیده تر بود، به خصوص سفرهای قبل از انقلاب ایشان. اقای هاشمی سعی می کرد در صورتیکه روحانی مشورت بخواهد، به او مشورت بدهد. من البته گله مند بودم که روحانی از ایشان مشورت نمی گرفت. نشنیدم یک بار روحانی درمورد عربستان از اقای هاشمی مشورت بخواهد.

هاشمی در ادامه صحبتهایش از حمایتهای همیشگی پدر گفت: پدرم می گفت چرا تو هر جایی هستی، جنجال ایجاد می شود؟ او البته در بعضی جاها حامی من بود.

اقای یزدی در نمازجمعه به من حمله کرد و روزنامه زن را مرتد اعلام کرد؛ پدر به من گفت جواب بده. قبل از آن، پدر گفت بیانیه ات را برای من بیاور، پدر که دید گفت «همین؟ اینکه چیزی ندارد؟» بعد آمد خودش آن را پربارتر کرد.جاهایی که تحت فشار بودم، آیت الله هاشمی از من حمایت کرد.

او همچنین درباره شرکت در انتخابات ریاست جمهوری گفت: مشکلم رد صلاحیت شورای نگهبان نیست، مشکلم عملکرد اصلاح طلبان است .

کاماپرس

نظر شما