شناسهٔ خبر: 46596293 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

عبدالله بحرالعلومی خبر داد:

برگزاری نخستین پویش مجازی «افزایش نشاط اجتماعی» در اردبیل

موج نیوز

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری نخستین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی در اردبیل خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج اردبیل، عبدالله بحرالعلومی ، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل در جمع خبرنگاران در اردبیل گفت: نخستین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی اردبیل با موضوع تصویرسازی نشاط و شادی اجتماعی با بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی و مطابق با آداب و سنن فرهنگ اسلامی و ایرانی در بخش‌های مختلف برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف اصلی از برگزاری این برنامه و پویش به تصویر کشیدن ظرفیت‌های جامعه فرهنگی و ایرانی ما در راستای ارتقای سطح هنر و فرهنگ مطابق با فرهنگ اسلامی است که این پویش در سه قالب متن، تصویر و ویدئو کار خود را آغاز می‌کند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل مخاطبان این پویش عام بوده و در بیش از ۱۵ محور به قبول تولیدات خواهد پرداخت که تصویرسازی و ظرفیت‌های شادی و نشاط در ایام کرونا نیز در بین این محورها به چشم می‌خورد.

بحر العلومی همچنین اضافه کرد: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار و تولیدات خود را در قالب مقاله، قطعه ادبی، شعر و داستانک در بخش متن، عکس، پوستر و اینفوگرافی در بخش تصویر و موشن گرافیک، فیلم‌کوتاه و انیمیشن در بخش ویدئو به دبیرخانه ارسال کنند.

وی به شرایط شرکت در پویش اشاره و بیان کرد: شرکت برای پویش و ارسال آثار برای عموم، رایگان بوده و در پایان پویش ضمن نشر آثار برتر در وب سایت پویش، جوایز نقدی و لوح تقدیر به افراد حائز رتبه نیز اعطا می‌شود.

به گفته این مسئول در رده‌های مختلف بخش‌های متنوع و جذابی در نظر گرفته شده که نقاشی با موضوع شادی و نوروز، شعرخوانی طنز و شاد، دابسمش و عکس از سفره‌های هفت سین و…برنامه‌ریزی شده است.

بحرالعلومی مهلت دریافت آثار را تا ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ عنوان و اظهار کرد: علاقه مندان می‌توانند آثار خود را با هشتگ‌های #نشاط_اقوام _ایرانی، #امیدنشاط_ اجتماعی و #نشاط_ ایرانی در شبکه‌های اجتماعی منتشر و سپس از طریق سایت اولین پویش استانی افزایش امید و نشاط اجتماعی استان اردبیل به آدرس Ardcontent.ir بارگذاری کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات کافی و طرح سوالات خود با شماره تماس ۳۳۵۲۲۰۳۹-۰۴۵ در ارتباط باشند.

نظر شما