شناسهٔ خبر: 46562999 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

سرمربی تیم فوتبال العین امارات:

پاسخ صحبت‌های جواد نکونام را نمی‌دهم

سرمربی تیم فوتبال العین امارات در ارتباط با بازی فردای این تیم مقابل فولاد ایران در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، پدرو امانوئل سرمربی تیم فوتبال العین امارات در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل تیم فوتبال فولاد ایران در چارچوب مرحله پلی ٖآف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: تقابل با فولاد خوزستان برای تیم ما بسیار مهم است چرا که این مسابقات، مهمترین رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا است. شانس هر ۲ تیم برای پیروزی ۵۰ درصد است.

امانوئل ادامه داد: ما به خوبی می‌دانیم که حریف ما تیم خوبی است و می‌دانیم که برای پیروزی در بازی فردا و صعود به مرحله گروهی مسابقات چه چیز‌هایی لازم داریم. صعود به مرحله گروهی بازی ها، در حال حاضر هدف اصلی ما است.

مربی تیم العین درباره شرایط نامناسب این تیم در لیگ امارات گفت: مسلم است که روند تیم به شکلی که ما دوست داشتیم پیش نرفت. با این حال، لیگ قهرمانان آسیا یکی از مهمترین تورنمنت‌های قاره بوده و حضور در این رقابت ها، مهمترین مسئله برای باشگاه است. ما تا آخر می‌جنگیم و تلاش می‌کنیم تا بتوانیم برنده دیدار فردا باشیم و به مرحله گروهی صعود کنیم.

سرمربی العین در ارتباط با صحبت‌های جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان مبنی بر حضور بازیکنان میلیون دلاری در تیم العین عنوان کرد: من نظری درخصوص اظهارات سرمربی حریف ندارم و به آن پاسخی نمی‌دهم. همانطور که گفتم ما به خوبی به آنچه که مورد نیاز‌مان است، آگاهی داریم. مرحله پلی آف تنها یک بازی است و فرصتی برای جبران ندارد، یا پیروز می‌شویم و صعود می‌کنیم و یا شکست می‌خوریم و اینجا را ترک می‌کنیم؛ بنابراین ما مشتاقانه منتظر پیروزی و صعود به دور گروهی با وجود جاه طلبی‌های تیم حریف هستیم.

نظر شما