شناسهٔ خبر: 46562747 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان:

تا آخرین لحظه می‌جنگیم/ العین تیم بزرگی است

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی مقابل العین امارات در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان یوسو سسما مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در نشست خبری قبل از بازی این تیم مقابل العین امارات در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: ابتدا از مسئولان AFC و کسانی که در برگزاری این مسابقات نقش دارند از طرف خودم، کادر فنی و بازیکنان تیم فولاد تشکر می‌کنم که باعث شدند ما اینجا پیش از مسابقه پلی آف راحت باشیم. AFC تا به اینجا، کار خود را عالی انجام داده است و برای ما حضور در این مسابقات باعث افتخار است و خوشحالم که برای اولین بار به عنوان مربی در این مسابقات حضور دارم.

او افزود: سطح AFC در کار‌هایی که انجام داده واقعا بالا بوده است. به خاطر زمین تمرین بی نقصی که در اختیارمان گذاشته نیز تشکر می‌کنم.

او ادامه داد: برای رسیدن به این مرحله خیلی تلاش و سخت کوشی کردیم. یک سال پرفراز و نشیب را در لیگ برتر ایران داشتیم. لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا ۱۵ ماه طول کشید. متاسفانه این ویروس داخل رختکن ما هم درز پیدا کرد، اما با همه این مشکلات توانستیم سهمیه آسیا را کسب کنیم و خوشحالیم که بعد از هفت سال دوری فولاد از آسیا دوباره در این مسابقات حضور پیدا کرده ایم.

مربی تیم فولاد گفت:برای رسیدن به آسیا سعید آذری (مدیرعامل فولاد) و دیگر اعضای کادر اجرایی باشگاه زحمات زیادی کشیدند. از بازیکنان تیم هم بسیار ممنونم که اگر زحمت آن‌ها نبود در لیگ قهرمانان آسیا حضور نداشتیم. بازیکنان ما بخاطر این تلاش، شایسته احترام هستند. ما به آن‌ها یاد دادیم که چگونه برای تیم فداکاری کرده و نظم و انضباط را برای رسیدن به موفقیت انجام بدهند. با توجه به رابطه‌ای که بازیکنان باهم داشتند توانستیم یک تیم را تشکیل داده و موفق باشیم.

او ادامه داد: متاسفانه به خاطر اینکه پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد بسته بود نتوانستیم بازیکنی را به تیم اضافه کنیم. این موضوع باعث شد تا بازیکنان ما بیشتر تشنه موفقیت باشند و تلاش کنند و آماده یک رقابت جانانه باشند. صد در صد به خاطر هوادارانمان و مردم ایران هر اتفاقی در زمین بیافتد ما سرمان بالا خواهد بود چرا که تا لحظه آخر خواهیم جنگید.

او در آخر افزود: العین یک تیم بزرگ است و تجربه زیادی در لیگ قهرمانان آسیا دارد. این تیم بازیکنان سطح بالای و گران قیمتی دارد و این را هم می‌دانیم که بودجه آن‌ها هم خیلی از ما بیشتر است و بی صبرانه منتظر این هستیم که سوت بازی با العین زده شود و ما پیروز بازی باشیم و به مرحله گروهی صعود کنیم. با تمام احترامی که برای العین قائل هستیم ما برای برد و صعود وارد مسابقه خواهیم شد.

بیشتر بخوانید 

انتهای پیام/

نظر شما