شناسهٔ خبر: 46558232 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

نکونام: جوانان فولاد آماده فداکاری برای ایران هستند/ تسلیم شدن یعنی توهین به فوتبال

سرمربی تیم فوتبال فولاد ایران گفت: در دوران بازیگری یاد گرفتم که تسلیم شدن یعنی توهین به فوتبال، این را به بازیکنانم هم گفته‌ام و در ذهن آن‌ها جا افتاده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری فارس، جواد نکونام در آستانه دیدار فولاد ایران برابر العین امارات در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا نماینده فوتبال ایران هستیم و با تمام توان تلاش می‌کنیم از فوتبال ایران در آسیا دفاع کنیم. شرایط بازی در لیگ برتر و مسابقاتی بین‌المللی چون لیگ قهرمانان آسیا کاملا متفاوت است و این موضوع را بازیکنانم بخوبی درک کرده‌اند.

وی افزود: مدت‌های زیادی بر روی العین و شیوه بازی‌اش کار کرده‌ایم. بازیکنان جوان و باتجربه فولاد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا هیجان‌زده و خوشحال هستند. آن‌ها آماده فداکاری برای تیم‌شان، فوتبال ایران و خوشحالی هواداران خوب فولاد هستند. می‌دانند چطور تعهد و مسئولیتشان را تا آخر بازی انجام دهند. در مجموعه فولاد دیگر کسی به این فکر نمی‌کند در این مدت چقدر به ما نگاه ملی شده. فردا می‌خواهیم خوب باشیم.

سرمربی تیم فولاد ایران تصریح کرد: مثل العین بازیکن گرانقیمت و چندین میلیون دلاری نداریم اما تیمی داریم که کاملا با برنامه است، متحد بودن را خوب تمرین کرده و اکنون در بالاترین سطح هماهنگی، اتحاد و آمادگی است. برای بازیکنانم خوشحالم که می‌توانند در بالاترین سطح باشگاهی فوتبال آسیا توانایی‌شان را نشان دهند. این پاداش نمایش خیلی خوب آن‌ها در فصل گذشته است اما نمی‌خواهیم در اینجا متوقف شویم و به امید خدا بازی با العین شروعی برای تیم فولاد خواهد بود. البته هیچ کس حق ندارد فراموش کند که العین چه تیم با کیفیتی است. همه کیفیت این تیم را در سال‌های اخیر مقابل تیم‌های ایرانی دیده‌اند.

نکونام در پاسخ به این سوال که حریف شما قهرمان سابق لیگ قهرمانان آسیاست، پرافتخارترین تیم امارات به حساب می‌آید و آیا فکر می‌کنید می‌توانید از این مرحله عبور کنید، گفت: هر چه بازی سخت‌تر باشد بازیکنانم تلاش‌شان را بیشتر می‌کنند. این فلسفه کار ماست که با هدف مشخص و تلاشی زیاد به آنچه می‌خواهیم می‌رسیم. این را در این یک سال و نیم گذشته بخوبی نشان داده‌ایم و بارها ثابت کرده‌ایم. همیشه از بازیکنان تیم خواسته‌ام مثبت فکر کنند و روی توانایی‌های خودشان متمرکز باشند. فوتبال همیشه پر از شگفتی است. حتی اینکه فصل قبل توانستیم سهمیه آسیا بگیریم برای خیلی‌ها شگفتی بود اما ما به کاری که می‌کنیم اطمینان داریم و با برنامه‌ای از پیش تعیین شده و مشخص به دیدار برابر العین می‌رویم. در فوتبال هیچ تیمی قبل از بازی پیروز نیست.هیچ تیمی هم کامل نیست حتی العین.

سرمربی تیم فولاد گفت: در دوران بازیگری یاد گرفتم که تسلیم شدن یعنی توهین به فوتبال. این را به بازیکنانم هم گفته‌ام و این موضوع در ذهن آن‌ها جا افتاده است. در جایی که ایستاده‌ایم هیچ چیز نمی‌تواند ما را تسلیم کند، نه پنجره بسته نقل و انتقالات و نه بازی در عربستان که در واقع به معنی میزبانی اماراتی‌هاست.

انتهای پیام/

نظر شما