شناسهٔ خبر: 46546385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعضای باند سارق و مالخران سیم و تجهیزاتی مخابراتی درسیب وسوران متلاشی شدند

سرپرست فرمانده انتظامی سیب وسوران از انهدام باند سارق و مالخران سیم و کابل برق و تجهیزات مخابراتی توسط عوامل انتظامی این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس از زاهدان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان سوران موضوع به صورت ویژه تحت پیگرد قضایی و انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان سوران با انجام اقدامات پلیسی گسترده و گشت زنی هدفمند سارق مورد نظر را که با تشکیل یک باند با همراهی تعدادی مالخر اقدام به سرقت های متعدد سیم و کابل برق می کردند، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه در حین سرقت دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه سارق و 2 مالخر در بازجویی‌های اولیه به 6 فقره سرقت سیم و کابل برق در سطح شهرستان سوران اعتراف کردند، خاطرنشان کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمان در انبار ضایعاتی حاشیه شهر مقادیری سیم و کابل برق و تیرهای مخابراتی مسروقه کشف و ضبط کردند.

سرپرست انتظامی سیب وسوران با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی و روانه زندان شدند، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/3139

نظر شما