شناسهٔ خبر: 46496372 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انهدام باند سارقان انباری مجتمع های مسکونی در البرز

رئیس پلیس آگاهی البرز از دستگیری سارقان انبار و اماکن خصوصی در شهر‌های کرج و فردیس با اعتراف به ۳۶ فقره سرقت خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی البرز گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در شهر‌های مختلف البرز از جمله کرج و فردیس، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان البرز قرار گرفت.

رئیس پلیس آگاهی البرز افزود: کارآگاهان در تحقیقات اولیه متوجه شدند، سارقان در یک گروه ۳ نفره از انباری ساختمان‌ها اموالی از جمله دوچرخه، کفش، برنج و اشیای باارزش دیگر را به سرقت می‌برند.

سرهنگ نادربیگی گفت: کارآگاهان با انجام تحقیقات گسترده و تحت نظر قرار دادن اماکنی که احتمال سرقت در آن‌ها بود، در نهایت به فردی که به طرز مشکوکی در حال پرسه زدن در اطراف یک ساختمان نیمه کاره بود مشکوک شده و نامبرده را برای تحقیقات بیشتر به پلیس آگاهی منتقل کردند.

او افزود: متهم در تحقیات اولیه کارآگاهان ابتدا منکر هرگونه جرمی شد، اما در نهایت اعتراف کرد که به همراه ۲ نفر دیگر از همدستانش به علت مصرف مواد مخدر و تامین هزینه مواد اقدام به ۳۶ فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در کرج و فردیس کرده اند.

رئیس پلیس آگاهی البرز گفت:با تلاش کارآگاهان سایر همدستان متهم در چند عملیات جداگانه دستگیر و به جرم خود مبنی بر سرقت اعتراف کردند که با پیگیری‌های انجام شده تمامی مال باختگان شناسایی و تحویل اموال آن‌ها در حال انجام است.

انتهای پیام/ر. ن

برچسب‌ها:

نظر شما