شناسهٔ خبر: 46479900 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

انتقاد سندرز از زیرساخت‌های آمریکا/ شاهد بحران در زیرساخت‌های انسانی هستیم

سناتور دموکرات آمریکایی با اشاره به موضوع زیرساخت‌های این کشور و بازسازی آن گفت: معتقدم که بسیاری از ما شاهد بحران در زیرساخت‌های انسانی نیزهستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، برنی سندرز سناتور دموکرات آمریکایی در مصاحبه خود با شبکه تلویزیونی سی ان ان در تشریح اقدامات دولت جدید آمریکا به ریاست جو بایدن بمنظور بازسازی زیرساخت‌های این کشور، اظهار کرد: بر این امر معتقدم که مردم آمریکا این موضوع را کاملا درک می‌کنند که زیر ساخت‌های کشور همچون؛ جاده‌ها و پل‌ها، سیستم‌های آبرسانی و حتی طرح‌های فاضلاب دچار از هم پاشیدگی اند.

وی افزود: بسیاری از مردمان آمریکا بر این موضوع که تغییرات آب و هوایی یک تهدید برای موجودیت سیاره زمین محسوب می‌شود اتفاق نظر دارند.

برنی سندرز ادامه داد: مردم همچنین می‌دانند که ما با یک بحران بزرگ در بخش مسکن مواجهیم.

این سناتور آمریکایی با بیان اینکه درست است جاد‌ها، پل‌ها و تونل‌ها از جمله زیرساخت‌های کشور محسوب می‌شوند، افزود: بر این موضوع اعتقاد دارم که بسیاری از ما شاهد بحران در زیرساخت‌های انسانی نیزهستیم.

سندرز تصریح کرد: درست در زمانی که یک خانواده طبقه کارگر آمریکایی نمی‌تواند از بیمه مناسب برای کودک خود برخوردار باشد این موضوع به منزله بحران در بخش زیرساخت‌های انسانی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال بررسی بر روی موضوع نیاز به توسعه بیمه برای فراهم کردن خدمات دندانپزشکی، سمعک و عینک برای میلیون‌ها سالمند آمریکایی محتاج این خدمات است، اظهار کرد: در حقیقت این سالمندان از توانایی لازم برای پرداخت هزینه‌های اینچنینی برخوردار نیستند.

سناتور دموکرات آمریکایی تاکید کرد: آیا این به منزله زیرساخت نیست؟ به نظرم این یک زیرساخت است.

وی ادامه داد: زمان رسیدگی به زیرساخت‌های فیزیکی فرارسیده است و از این رو باید بیشتر به موضوع زیرساخت‌های انسانی نیز رسیدگی کنیم.

سندرز با اشاره به موضوع مالیات در این کشور گفت: ما باید با این موضوع مقابله کنیم که بطور مثال، دو نفر در آمریکا درآمدی بیش از ۴۰ درصد درآمد مردم آمریکا را داشته باشند و از طرف دیگر شاهد عدم پرداخت مالیات برخی شرکت‌های بزرگ باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما