شناسهٔ خبر: 46359164 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علم‌الهدی: آزادی درفضای مجازی مورد سوءاستفاده قرار گرفته است

جریان الحاد و لامذهب که دشمنی با خدا و انکار دین و حمله به ارزشها و مقدسات دینی را مد نظر دارند و گروه اهانت و ابتذال از جمله این گروهها هستند.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام سیداحمد علم‌الهدی در خطبه‌های نماز جمعه مشهد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنرانی امسال خود فرمودند که حداکثر استفاده از فضای مجازی برای دلسرد کردن مردم انجام می‌شود، افزود: در حال حاضر چهار گروه هستند که از آزادی و عدم مدیریت در فضای مجازی سوء استفاده می‌کنند.

 

وی ادامه داد: گروه براندازان که تلاش برای انتشار مسائل ضد نظام دارند، گروه استحاله طلبان که به دنبال بازگرداندن منافع خود هستند، جریان الحاد و لامذهب که دشمنی با خدا و انکار دین و حمله به ارزشها و مقدسات دینی را مد نظر دارند و گروه اهانت و ابتذال از جمله این گروهها هستند.

 

امام جمعه مشهد گفت: مسوولان باید وضعیت موجود در فضای مجازی را مدیریت کنند زیرا هدف مردم از اینکه در برابر گلوله‌های داغ رژیم پهلوی شعار آزادی سردادند، آزادی برای مردم بود نه آزادی برای امثال این گروهها.

 

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب افزود: این نامگذاری هر سال توسط معظم له انجام شده و در تابلوها، سربرگ نامه‌ها و شعارهای تلویزیونی نوشته می‌شود و سخنرانان هم در باره آن صحبت می‌کنند اما از مسوولان تقاضا داریم به جای تکرار شعار و انتشار در سربرگ نامه‌های ادارای، برای تحقق آن برنامه تدوین نموده و به مردم اعلام کنند.

 

منبع: انتخاب

نظر شما