شناسهٔ خبر: 46357957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

بررسی عملکرد بازیکنان جدید تیم ملی در لیگ بیستم

حامد لک، عارف اغاسی و سجاد شهباززاده به تیم ملی ایران دعوت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران قرار است در بازی دوستانه به مصاف تیم ملی سوریه برود از همین رو دراگان اسکوچیچ لیست تیم ملی را اعلام کرد. با اعلام ابتلای سه بازیکن ملی پوش استقلال به کرونا، حامد لک، عارف آقاسی و سجاد شهباززاده جای مظاهری، غلامی و قایدی در اردوی فروردین ماه تیم ملی را گرفتند.

حامد لک؛ آقای کلین شیت

پس از درخشش لک در لیگ قهرمانان، حالا او  هم از نظر تعداد کلین شیت و هم از نظر دقایق بسته نگه داشتن دروازه در لیگ بیستم رکورددار است اما تا پایان هفته هجدهم در تعداد مهار، تعداد خروج، درصد مهار و نمره یازده مظاهری عملکرد بهتری از لک داشته.

آقاسی جانشین غلامی

هر دوبازیکن توانایی بازی در پست مدافع مرکزی و کناری را دارند. غلامی با حضور کمتر، در تعداد تکل و قطع توپ پرکارتر از آقاسی بوده. آقاسی اما از ارکان دومین خط دفاعی برتر لیگ است.

قایدی به جایی شهباززاده؛ بهترین پاسور- آقای گل

هر دو بازیکن سابقه بازی در دو پست مهاجم نوک و وینگر چپ را دارند. قایدی از جوانترین ستاره های فوتبال ایران است و شهباززاده دوزادهمین فصل لیگ برتری را پشت سر می گذارد. شهباززاده با 16 گل و 3 پاس گل در 18 بازی موثرترین بازیکن لیگ است و از هر 2.4 شوتِ او، یکی گل شده. قایدی اما در موقعیت سازی برای هم تیمی هایش موفق تر از شهباززاده بوده و با 20 پاس کلیدی و 5 پاس گل بهترین پاسور لیگ بیستم است.

 

 

منبع: یازده

نظر شما