شناسهٔ خبر: 46332432 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رئیس جمهور تاجیکستان فرارسیدن عید نوروز را به رئیس جمهور کشورمان تبریک گفت

رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی با تبریک فرا رسیدن نوروز به حسن روحانی، ابراز اطمینان کرد که با تکیه بر سنت‌های جاویدان نوروز خجسته پی، همکاری‌های سودمند دو کشور باز هم گسترش خواهد یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امامعلی رحمان رئیس جمهور تاجیکستان در پیامی با تبریک فرا رسیدن نوروز به حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران ابراز اطمینان کرد که با تکیه بر سنت‌های جاویدان نوروز خجسته پی، همکاری‌های سودمند دو کشور در مسیر تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.

متن پیام امامعلی رحمان به حسن روحانی رئیس جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران

عالی جناب

مفتخرم که با بهترین آرزو‌های عیدانه، شما و تمام مردم برادر ایران به مناسبت فرا رسیدن جشن بین المللی نوروز، تبریک و شادباش عرض نمایم.

باعث خشنودی است که جشن باستانی نوروز میراث ارزشمند نیاکان ما، امروزه برای میلیون‌ها تن در اقصی نقاط جهان رمز بهار، بیداری طبیعت، دوستی و حسن تفاهم، احترام یکدیگر، آغاز کار‌های سازندگی و حسن نیت می‌باشد.

اطمینان دارم که با تکیه بر سنت‌های جاویدان نوروز خجسته پی، همکاری‌های سودمند کشور‌های ما در مسیر تعمیق و توسعه در آینده نیز گسترش یافته و با مضمون و محتوای تازه، باز هم گسترش خواهد یافت.

فرصت عیدانه امروزه را مغتنم شمرده و برای جنابعالی سلامتی کامل، سعادت و کامیابی‌های روزافزون و به مردم دوست ایران امنیت و آسایش، خوشحالی و شکوفایی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما