شناسهٔ خبر: 46297306 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

مجروح شدن فرزندان با اسلحه پدر خشمگین

فارس

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس از دستگیری پدر خشمگین که با اسلحه هر دو فرزند خود را مجروح کرده بود خبر داد و گفت: این فرد هم اکنون تحویل مراجع قضایی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، کاووس محمدی در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری با اسلحه منجر به جرح  دو برادر در یکی از محله‌های شیراز، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران انتظامی کلانتری "۲۳ گلدشت" شیراز در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که پدر ۶۵ ساله خشمگین به دلیل اختلاف خانوادگی با اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز به سمت هر دو فرزند خود شلیک کرده است.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه در این حادثه هر دو برادر ۱۳ و ۲۵ ساله از ناحیه پا مجروح و راهی بیمارستان شدند، گفت: ضارب توسط ماموران انتظامی دستگیر و به کلانتری دلالت داده شد.

محمدی با اشاره به اینکه در این خصوص یک قبضه اسلحه ساچمه زنی فاقد مجوز از متهم کشف شد، به شهروندان توصیه کرد در صورت وجود هرگونه اختلاف خانوادگی با مراجعه به مراکز مشاوره مجاز، مشکل خود را حل و فصل کنند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم.

نظر شما