شناسهٔ خبر: 46278155 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقان در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر از افزایش ۲۰ درصدی دستگیری سارقان نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر محمدباقر سلگی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از آمادگی پلیس در ایام نوروز و اجرای محدودیت‌های خبر داد و ا ظهار کرد: شعار امسال پلیس در نوروز ۱۴۰۰ «امنیت، سلامت و نشاط بهاری» است.

 وی افزود: انتظار داریم در این زمینه مشارکت و همراهی با پلیس، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توجه به محدودیت‌های اعمال شده از سوی مردم جدی گرفته شود.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اعمال محدودیت‌های شبانه از ساعت ۲۱ تا ۳ صبح تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم نسبت به رعایت قوانین دقت لازم را داشته باشند چراکه نگاه ما جریمه و برخورد نیست، بلکه بیشتر اقناع‌گری است.

وی با بیان اینکه ملایر در چهارشنبه آخر سال مشکلی نداشت و حتی یک مورد گزارش مصدومی نداشتیم گفت: این موفقیت حاصل اطلاع‌رسانی‌ها و توجه بیشتر مردم و خانواده‌ها به توصیه‌ها بوده است.

سلگی افزود: محدودیت‌های ترافیکی در پنجشنبه آخر سال، ایام نوروز و ۱۳ فروردین نیز در حال اجراست و ورود خودروها از شهرهای قرمز و نارنجی به این شهرستان با وضعیت زرد ممنوع است.

وی با اشاره به عملکرد یک ساله انتظامی شهرستان از افزایش هشت درصدی کشفیات انواع مواد مخدر نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: دستگیری معتادان متجاهر و کارتن‌خواب دو درصد، انهدام باندهای تهیه و توزیع موادمخدر پنج درصد و دستگیری معتادان و توزیع‌کنندگان موادمخدر نیز دو درصد افزایش داشته است.

فرمانده انتظامی ملایر ادامه داد: در زمینه کشف خودروهای سرقتی هفت درصد، دستگیری سارقان ۲۰ درصد، اجرای طرح‌های عملیاتی با هدف ارتقای امنیت اجتماعی ۲۱ درصد، بکارگیری نگهبانان محله همکار(شبگرد) ۳۰ درصد، کشف فرآورده‌های نفتی ۴۲۵ درصد و دستگیرشدگان در ارتباط با قاچاق کالا ۳۷ درصد افزایش را شاهد بودیم.

وی گفت: افزایش ۱۷ درصدی ارزش ریالی کالاهای قاچاق کشف شده، کاهش ۵۵ درصدی تصادفات و کاهش ۳۲ درصدی فوت‌شدگان نیز از دیگر توفیقات فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر طی امسال بوده است.

وی از افزایش ۱۷ درصدی تعداد تماس‌های مردمی با سامانه فوریت‌های پلیسی خبر داد و افزود: بیش از ۶۰ درصد پرونده‌های ارجاعی به واحدهای مشاوره کلانتری‌های در سال جاری به مصالحه منجر شده است.

 انتهای پیام/89013

نظر شما