شناسهٔ خبر: 46235501 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

«تک خال» اثری ناشناخته در اکران نوروز ۱۴۰۰

فیلم سینمایی کمدی موزیکال «تکخال» به کارگردانی مجید مافی و تهیه‌کنندگی حسین فرحبخش راهی اکران نوروزی شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان: سرانجام پس از مدت‌ها انتظار فهرستی از سه فیلم حاضر در چرخه اکران نوروزی سال 1400 اعلام شد، در این فهرست که قرار است به زودی دو فیلم تازه به آن اضافه شود آثاری همچون «تک خال» به کارگردانی «مجید مافی»، فیلم سینمایی «لاله» به کارگردانی اسدالله نیک نژاد و فیلم سینمایی «خون شد» به کارگردانی مسعود کیمیایی قرار دارند.

«تک خال» اثری ناشناخته در اکران نوروز ۱۴۰۰

باید دید سینمای ورشکست شده براساس بیماری کرونا که سال سیاهی را پشت سر گذاشته با ترکیب فوق می تواند امیدی به بازگشت مخاطبان به سالنها داشته باشد، سینمای کرونا زده نشان داد که آثاری همچون «شنای پروانه» و «خوب بد جلف» را هم به شکست می کشاند.

حال باید منتظر نشست تا دید این سه فیلم که موفقیت‌های دو فیلم اکران نوروزی ۹۹ را نداشتند تا چه امکان موفقیت و دیده شدن خواهند داشت.

در میان این سه فیلم «تکخال» گزینه عجیبی است، فیلمی که هیچ خبری پیش از این تولیدش نبود و به یادآور همان آثار سوپرمارکتی است. فیلمی که به عنوان نماینده سینمای کمدی بعید از مخاطب چندانی داشته باشد.

فیلم سینمایی «تکخال» تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند. پوریا پورسرخ، سحر قریشی، شبنم قلی‌خانی، امیر کربلایی‌زاده، مریم قجر، الهام عقیلی و با حضور یوسف تیموری بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

این فیلم که در سکوت کامل خبری ساخته شده تازه‌ترین محصول پارسافیلم است که بر بستری مفرح، داستانی عاشقانه-حادثه‌ای را روایت می‌کند.

«تکخال» یک کمدی موزیکال است درباره مردی گرفتار در میان افراد متعدد؛ این مرد تلاش دارد با خویشتن‌داری، در مسیر راست قرار گیرد ولی درستکاری در روزگار غلبه ناراستی‌ها، کار ساده‌ای نیست.

عوامل تولید «تکخال» عبارتند از: کارگردان: مجید مافی، تهیه‌کننده: حسین فرحبخش، نویسنده: کریم امینی، مجید مافی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی محمدخان، مدیر تولید: محمدرضا عزت‌خانی، موسیقی: محمد احمدی، مدیر صدابرداری: بابک اخوان، صداگذاری: حسین ابوالصدق، تدوین: کاوه ایمانی، تبلیغات و اطلاع‌رسانی: مدیاژورنال، محصول: پارسافیلم.

نظر شما